eihän täällä näin tylsää voi olla, että modea vaan yritetään ärsyttää...
oikeesti mistä tapeltais :kieh:
oikeesti mistä tapeltais :kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:ootkos ne nähny? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Mie vaan:no, tiesikkönää että ensi viikolla tänne etelän puoleenkin on luvattu ihan PAKKAISTA????
Alkuperäinen kirjoittaja Liisukkainen:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:ootkos ne nähny? :saint:
Joo! Mä näen ne nytkin. Ne on suoraan sun tietokoneen alapuolella. Muistuttavat erehdyttävästi letkuja
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Alkuperäinen kirjoittaja Liisukkainen:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:ootkos ne nähny? :saint:
Joo! Mä näen ne nytkin. Ne on suoraan sun tietokoneen alapuolella. Muistuttavat erehdyttävästi letkuja
![]()
meedio! Vaihda kanavaa. Mun letkut on ok. Kintut kaipais nypintää? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mikä ois joku uusi kiva tappelunaihe? Nuo vanhat jo kyllästyttää?![]()
Ite oot täys kaapo. |O :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mikä ois joku uusi kiva tappelunaihe? Nuo vanhat jo kyllästyttää?![]()
Te ootte kaikki ihan jouneja
:kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mikä ois joku uusi kiva tappelunaihe? Nuo vanhat jo kyllästyttää?![]()
irmeli se on :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mikä ois joku uusi kiva tappelunaihe? Nuo vanhat jo kyllästyttää?![]()
jounia laittasin korvaamaan nimen irma
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ite oot täys kaapo. |O :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mikä ois joku uusi kiva tappelunaihe? Nuo vanhat jo kyllästyttää?![]()
eiku se on mun pää,vaihda nyt sitä kanavaa!!! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Liisukkainen:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Alkuperäinen kirjoittaja Liisukkainen:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:ootkos ne nähny? :saint:
![]()
meedio! Vaihda kanavaa. Mun letkut on ok. Kintut kaipais nypintää? :saint:
Ihan hyvät ne on. Älä raavi niitä koko ajan!
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ite oot täys kaapo. |O :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mikä ois joku uusi kiva tappelunaihe? Nuo vanhat jo kyllästyttää?![]()
![]()
*väsyttää* :ashamed: