Keksin kuka palstakiusaajani on

Occamin partaveitsi

Tunnettu jäsen
17.11.2015
2 750
172
63
Valvoin koko viime yön pohtimalla kuka on tämä minua tällä palstalla kiusaava ihminen.

Hän on aiheuttanut minulle niin suurta stressiä, että joudun hakeutumaan aidolle lääkärille ja pyytämään häntä kirjoittamaan minulle eläkepaperit. Vain eläkkeellä minulla on aikaa miettiä hänen sanomisiaan, muuten joutuu koko yön etsimään mitä mikäkin hänen jutuissaan tarkoittaa.

Viime yönä, kun tietoja hänestä etsin, tyhjensin koko Googlen kaikesta siitä tiedosta, jota hän tänne oli kirjoittanut. Sitten luin ihan kaikki Wikipedian artikkelit, kunnes päähäni tuli ajatus siitä, että kyseessä on ihan pakko olla Anu Saukko! Googletin Anun tarinan ja nyt minä ymmärrän, miksi hän on niin ilkeä ja tietää niin paljon. Tässä se on:

Anu Saukko oli menestyvä parturi-kampaaja, kunnes hän kauan aikaa sitten joutui rahapulaan. Taloutta parantaakseen hänen oli pakko keksiä jokin sopiva tulonlähde. Eräs hänen palstaystävä kehotti häntä myymään itseään! Anu tästä innostui, olihan kroppa timmi, palstan hyväksymän standardin mukaisesti kaunis.

Vuosia myöhemmin Anulla oli sitten asiakas (joka tämän jutun oli kirjoittanut), joka käytti Anun kuuluisaksi tullutta seksipalvelua (hän mainosti itseään seksitreffit.net palvelussa otsikolla ”Jos et saa, saat rahat takaisin”). Miehen vedettyä housut jalkaansa, kysyi hän mitä tämä toimitus maksaa? Anu vastasi, että voit laittaa sen rahan tuonne muiden joukkoon, avaten ison kirstun, jossa oli 500 000 euroa ja 5 senttiä.

Mies kysyi, kuka sinulle on maksanut vain 5 senttiä?

Anu vastasi: joka ikinen asiakkaani!

Ei siis ihme, että hän haluaa minua kovasti kiusata, sillä kyllä noin suurella asiakasmäärällä tieto ja kokemus lisääntyy. Näin ollen, minunkin on pakko alkaa uskoa hänen olevan oikeassa ihan kaikessa.

Viimeksi muokattu:
occamin peräreikä tykkää mulkusta omassaan. Taidan olla entistä vakuuttuneempi, että on sirkkis jonka pravuuri on ollut jo vuosia tehdä aloituksia itsestään niin mustana kuin harmaanakin ja kommentoida sitten niitä. Useimmiten aloitukset on ollu juuri tämän tapaisia tai sitten on haukkunu itseään ja tullut kommentoimaan näitä.
On jääny kiinnikin asiasta. Enpä tiedä onko säälittävää vai naurettavaa tollanen tehtailu.

occamin peräreikä tykkää mulkusta omassaan. Taidan olla entistä vakuuttuneempi, että on sirkkis jonka pravuuri on ollut jo vuosia tehdä aloituksia itsestään niin mustana kuin harmaanakin ja kommentoida sitten niitä. Useimmiten aloitukset on ollu juuri tämän tapaisia tai sitten on haukkunu itseään ja tullut kommentoimaan näitä.
On jääny kiinnikin asiasta. Enpä tiedä onko säälittävää vai naurettavaa tollanen tehtailu.

Katsoin ton sirkkiksen. Kirjoittanut 2 viestiä, oliko vuonna 2006. Miten ihmeessä voit edes muistaa tollaista? Minulla ei ole a) toista nikkiä eikä b) tapana vastailla omiin juttuihini harmaana.

Katsoin ton sirkkiksen. Kirjoittanut 2 viestiä, oliko vuonna 2006. Miten ihmeessä voit edes muistaa tollaista? Minulla ei ole a) toista nikkiä eikä b) tapana vastailla omiin juttuihini harmaana.
Sirkkiksellä toi tarkottaa Peyotea. Tiedämme kaikki että et ole Peyote. Peyotella on tyystin erilainen kirjoitustyyli, eikä se myöskään päivystä palstalla aamu kahdeksasta ilta kymmeneen.

Sirkkiksellä toi tarkottaa Peyotea. Tiedämme kaikki että et ole Peyote. Peyotella on tyystin erilainen kirjoitustyyli, eikä se myöskään päivystä palstalla aamu kahdeksasta ilta kymmeneen.

Totta. En ole Peyote. Kännykät ovat kivoja keksintöjä päivystämisen suhteen :)

Totta. En ole Peyote. Kännykät ovat kivoja keksintöjä päivystämisen suhteen :)
Meinaat että kännykällä päivystämällä hommaan ei kulu yhtään aikaa? Viestejä tulee sen verta tiheään tahtiin, niin mustana kuin harmaanakin, sen verran pitkää sepustusta, ja sen verran paljon googlettelua, sen verran paljon peesailua, sen verran paljon nasevien vastausten miettimistä, sen verran paljon tutkimuksia. Että päivistysaikoina olet aikalailla varattu.

Meinaat että kännykällä päivystämällä hommaan ei kulu yhtään aikaa? Viestejä tulee sen verta tiheään tahtiin, niin mustana kuin harmaanakin, sen verran pitkää sepustusta, ja sen verran paljon googlettelua, sen verran paljon peesailua, sen verran paljon nasevien vastausten miettimistä, sen verran paljon tutkimuksia. Että päivistysaikoina olet aikalailla varattu.

Voi vaikuttaa siltä, että olen täällä koko ajan. En kuitenkaan ole. Näen, jos tuohon tulee punainen lippu osoittamaan uusista viesteistä. Minulla menee tällaisen viestin kirjoittamiseen alle puoli minuuttia. Minä en oikeasti hae googlella kuin nuo linkit, kaikki muu tulee ulkomuististani. Monesti menee väärin juuri siitä syystä.

Sirkkis on kirjotellu sen verran moinia vuosia tänne, et on täysin mahdollista muuttaa tyyliä+esiintyä monella alaiksella kuten on tehny aikaisemminki. Se on jopa jääny kiinni siitä aikaisemminki.
Eli edelleen kannatan ajatusta, et peräreikä on sirkkis.
Lisäksi sirkkis on vuosia päivystäny palstalla vuorokaudet läpeensä, välillä vaan kirjottaa eri nikeillä, harmaana, mustana eri nikeillä yms.

Sirkkis on kirjotellu sen verran moinia vuosia tänne, et on täysin mahdollista muuttaa tyyliä+esiintyä monella alaiksella kuten on tehny aikaisemminki. Se on jopa jääny kiinni siitä aikaisemminki.
Lisäksi sirkkis on vuosia päivystäny palstalla vuorokaudet läpeensä, välillä vaan kirjottaa eri nikeillä, harmaana, mustana eri nikeillä yms.

Tarkoitatko jotain sirkkis-nimimerkkiä? Sellainen henkilö on kirjoittanut tasan 2 viestiä lähes 10v sitten.

Tiedän kuka Peyote on irl ja tiedän kuka Occamin partaveitsi on irl. Ei ole sama hlö. Peyoten viestit on vuodesta toiseen ollut aina tismalleen samalla tyylillä kirjoitettu, vaikka on nikki aina vaihtunutkin. Sen tunnistaa kilometrien päähän.

Yhteistyössä