KELAn hommat on varmaan tylsintä mitä on olemassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakkaudella yx äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rakkaudella yx äiti

Vieras
Tuli - ihan ystävällinen - kirje KELAlta ja pyysivät tarkennusta tuloihin hoitolisää varten. Ei siinä mitään, peruskamaa.

Siinä oli sen asiaa hoitavan virkailijan nimi. Ja se on hyvä. Ei siinä mitään.

Mutta aina kun tulee tällainen kirje jossa on nimi niin mä ainakin mietin, ja yllätyn ajatuksesta, että hitto joku oikeesti käy mun lomakkeen läpi! "Äiti nönnönnöö sosturvatunnus nönnönnöö naimisissa lapsi yksi hoitaa kotona anoo hoitorahaa ja hoitolisää tulot niin ja niin paljon tarkistetaanpa verotuksesta AHAA tulot muuttuneet AHAA... "

Siis kaikella kunnoituksella, koska olen aina ollut KELAn toimintaan tyytyvänen - miten te kelalaiset JAKSATTE? Ettekö te kuole tylsyyteen?

Toivottavasti teillä on ainakin hyvä palkka. Tai ainakin hyvät työsuhde-edut.

Alkuperäinen kirjoittaja Kelaava:
Päinvastoin! Erilaiset etuudet ja ihmisten elämäntilanteet ovat haastavaa ja mielenkiintoista työtä. Todella monipuolista, ei millään muotoa tylsää.
Niin, ehkä mun anomukset vaan on olleet tylsiä.

Oon mä miettinyt että ehkä niissä hakemuksissa on jotain helmiä joita voi pähkäillä. Tai jos edes jotain huijausyrityksiä, salapoliisihommia...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kelaava:
Päinvastoin! Erilaiset etuudet ja ihmisten elämäntilanteet ovat haastavaa ja mielenkiintoista työtä. Todella monipuolista, ei millään muotoa tylsää.
Niin, ehkä mun anomukset vaan on olleet tylsiä.

Oon mä miettinyt että ehkä niissä hakemuksissa on jotain helmiä joita voi pähkäillä. Tai jos edes jotain huijausyrityksiä, salapoliisihommia...

Mielenkiinto niihin töihin kasvaa sitä enemmän, mitä enemmän niistä etuuksista oppii. Niistä tulee mielenkiintoisia, kun hallitsee jonkun etuuden kaikki koukerot ja lait :) Kuulostanee hullulta....

Yhteistyössä