A
afoj
Vieras
kiinnostaisi käydä prahassa,tsekeissä, tuolla oluen ja ihanien leivoskahviloiden maassa, mutta saako keliaakikko siellä muuta kuin pahan mielen? olen matkaillut sairauteni kanssa melko vähän, nälkäiseksi en ole jäänyt missään mutta hetkittäin olen kokenut hankalaksi tai ainakin ärsyttäväksi selostaa tätä asiaa ihmisille jotka eivät ole siitä kuulleetkaan (toki mulla on aina paikallinen käännös mukana mutta kun asia on outo, se on outo)joka helkatin aterialla. olen ajatellut majoittua huoneistohotelliin tms jos sellainen löytyy, ihan siksi että saisin edes aamiaisen sellaisen että päivä lähtee käyntiin eikä tarvis nälkäisenä heti aamusta alkaa taistelemaan. mut onko siis miten hankala kohde muuten? osaako joku suositella ravintoloita, kauppoja?
tutkin asian tiimoilta myös glu.fi -sivuston ym, toki, mutta tulin kuitenkin täältä kysymään jos jollain olisi tietoa. kiitos.
tutkin asian tiimoilta myös glu.fi -sivuston ym, toki, mutta tulin kuitenkin täältä kysymään jos jollain olisi tietoa. kiitos.