Kellä BRIO SING rattaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äitykkä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"Äitykkä"

Vieras
Harkitsen brio sing travel systeemiä eli rattaita, koppaa ja kaukaloa. Onko hyvät rattaat? Onko eturenkaat hyvät vai tökkiikö tai kulkeeko hyvin lumessa, hiekassa ym?

Onko rattaiden istuinosa hyvä eli istuuko lapsi tukevasti niissä vai valuuko valjaita vasten niinkuin vanhoissa brio kombeissa?

KIITOS jos joku jaksaa vastata! =)

Meillä!
Tosi hyvät on ollu. Esim Emmaljungissa lapsi usein valuu ja istuu epämukavasti mutta näissä kuppimainen penkki tukee mukavasti. Kääntyilee mukavasti renkaiden vuoksi. Ainakin tuo turvaistuin on ihan huippu. Tilava tosi pitkään.
Koppa on ihan ok mutta vähän avoin edestä eli kannattaa suoja ostaa joka sen peittää hyvin talvella.

Mun mielestä ei ole mitkään parhaat talvivaunut kyllä. Loskaan jää jumiin jos on kunnolla lunta tullut. Mutta pakkasilla toki kulkee hyvin. Menee tosi kätevästi kasaan ja kevyt nostella. Kopan/istuimen irrotus ja kääntäminen superhelppoa. Kummoista jousitusta ei ole.

Tyylikkäät ne nyt ainakin on :)

Meillä ova toimineet todella hyvin. Kaukalon/ratasosan/vaunukopan kiinnitys runkoon on mahtavan helppoa ja runko taittuu tosi näpsästi kasaan. Rattaissa kulkee mukavasti niin hätinä istumaan oppinut 8 kk kuin isompi taaperokin. Lumessakin kulkevat kohtuuhyvin joskaan eivät nyt ihan Emmaljungien veroisesti.

meillä on ja tykkään kyllä. Erityisesti tuosta travelsystemistä. Ratasosallakin toimii kivasti, enkä ole suuremmin mihinkään jumiin jäänyt kärryineni vaikka lumessa ja hiekassakin ollaan kuljettu. Jousitus on vähän olematonta ja tietysti ne kovat pyörät, joten ei ihan maasto/lenkkeilyrattaat. Itse jos ostaisin nyt, niin ostaisin smilet.

Meillä on ja en kyllä suosittele. Takapyörät on tosi leveät ja hankala liikkua esim. busseiss ja kaupungilla. Ratasosa on myös huono kun sitä ei saa edes makuuasentoon eikä ole myöskään kovin suojaisa. Suositten mielummin Teutonia Funeja tai Emmaljunga nitroja. Me hankittiin noi teutoniat vaunu-ajan jälkeen, mutta näin jälkikäteen ajatellen ehkä emmaljungat ois ollu paremmat ja tilavammat.

Meillä singit nyt toisella lapsella käytössä. Päädyttiin tähän settiin lähinnä hinnan vuoksi. Kaukalo toimii hyvin, mutta pyöräosa tosiaan kömpelö ja ilman jousia meno on tosi pomppivaa ja tärrää aikuisen käsiin. Lumessa ei kulje hyvin. istuimen kääntäminen vaikea, jos lapsi on kyydissä. Vaunukoppa ei hengitä helteellä yhtään. On käytetty paljon sateella ja lumessa -> osa ruuveista ruostui. En siis oo kovin tyytyväinen, mutta ei raaskittu ostaa toisiakaan, kun kerran toimivat.

On tosi hyvät kaupungissa!! Lumessa kulkee hyvin, mutta jos on todella paksu lumikerros niin tuottaa mahdollisesti enemmän hankaluuksia kuin normi yhdistelmissä. Kääntyvien etupyörien vuoksi siis, mutta nekin saa sitten lukittua.

Mitenniin ei saa makuuasentoon? TOTTAKAI SAA. Ja on todella hyvät bussissa ja kaupungilla? Ei ole isot eikä kömpelöt kuten normi yhdistelmät ja kääntyvien etupyörien ansiosta oikein helpot.
Suosittelen todella!

Hei! Mulla on brio singit ja luulin myös aluksi ettei rataosaa saa makuuasentoon. Sitten kauppareissulla näin jollakin samanlaiset rattaat ratasosa säädettynä makuuasentoon. Vaikka oon miettiny pääni puhki niin en vain tajua miten ton ratasosan saa makuuasentoon. Help, osaisko joku neuvoa? Tunnen itseni niin tyhmäksi, tähän on varmaan joku ihan helppo systeemi :D

Jos eri vuosimallin ratasosissa on eri säädöt, niin nää mun rattaat on kyllä varmaa vm 2010 tai 2011, vaikka olenkin käytettynä ostanut.

Yhteistyössä