Kellä ei ole mennyt hiivatulehd. gynodaktariinilla ohi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiiva

Vieras
Vai kirjotetaanko se edes noin..

Mut kuitenkin, olen raskaana ja lääkärineuvolassa puhuin et epäilen et ois hiiva-vaivaa, ku kutisee, ei koko ajan, mut välillä..
Valkovuoto ollut runsaampaa, mut ei mitään kirvelyjä tms.
Lääkäri otti sit jonku bakteeri näytteen, joka oli negatiivinen.. Sanoi kuitenkin et hiiva voi olla myös lievänä.

Noh, otin ton gynodaktarin-kuurin ja pari päivää vaikuttikin paremmalta, mut nyt on taas alkanut lievä kutina.. Ei mitenkään kauhean häiritsevä, mut joka tapauksessa epäilen et ei olis kunnolla parantunut..

Kysyisinkin, onko kellään kokemusta vastaavasta ja miten olette toimineet ja päässeet eroon vaivasta?

Kiitos! =)

ja minä täällä mietin että pitääkö raskaana ollessa käydä tekemässä tuo hiiva-testi vai voinko vain hakea apteekista sen kuurin mitä niillä siellä on myynnissä..? mutoin ei tapaa olla hiivatulehduksia, nyt neljäs raskaus (5v sis) ja melkeinpä (taas) samoilla viikoilla on tuota kutinaa.. neuvola on vasta parin vko päästä, toisaalta voishan sinne huomenna rimpautella jos ei joku osaa näin suoralta kädeltä neuvoa

mulla oli esikoisen raskausaikaan hiiva ja sain reseptilääkkeen siihen ja hiiva hävisi kokonaan. nyt edellistä odottaessa hiiva huomattiin jo alku raskauden papassa mutta ei kuulemma tarvitse lääkitystä ja pakkohan minun oli tota gyno-kuuria kokeilla ja mulla se ei auttanu mitään ja ei oo koskaan canestenikaan auttanu :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja ä030406+08:
ja minä täällä mietin että pitääkö raskaana ollessa käydä tekemässä tuo hiiva-testi vai voinko vain hakea apteekista sen kuurin mitä niillä siellä on myynnissä..? mutoin ei tapaa olla hiivatulehduksia, nyt neljäs raskaus (5v sis) ja melkeinpä (taas) samoilla viikoilla on tuota kutinaa.. neuvola on vasta parin vko päästä, toisaalta voishan sinne huomenna rimpautella jos ei joku osaa näin suoralta kädeltä neuvoa

juu, mullaki noita raskauksia takana "useampia", ja kerran aikaisemmin ollut hiivatulehdus..
Lääkäri sanoi, et noita lääkkeitä saa ihan ilman reseptiä eikä kai olis ollut pakollinen tuo testikään. Otti vaan miulta ku otettiin papakin.

Yhteistyössä