Kellä kaikilla on menkat NYT?!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MMM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MMM

Vieras
Mulla on ja mua ärsyttää ja sattuu mahaan!!!!
Eilen olin ihan raivona ja vähän aavistelinkin, että kohta alkaa.
Jäytää niin ärsyttävästi mahaa, etten ole saanu mitään tehtyä tänään... JOtain herkkua tekis mieli mutten jaksais lähtee kauppaan tän kivun kanssa. Otin 2x400mg buranaa, ei auta... ainakaan vielä.

ei kiva :( Mulla tuo edessä ens viikon tiistaista alkaen :( Gyneltä sain ibumax 800mg, ne auttaa kipuun kivasti kun pari päivässä napsii. Ehkä säkin tarviit noita 800mg ja jos niitä ottaa kaks, niin pitäis auttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja t:
ei kiva :( Mulla tuo edessä ens viikon tiistaista alkaen :( Gyneltä sain ibumax 800mg, ne auttaa kipuun kivasti kun pari päivässä napsii. Ehkä säkin tarviit noita 800mg ja jos niitä ottaa kaks, niin pitäis auttaa.

No siis 2x400mg on se 800 ja burana ja ibumax on ihan samaa lääkettä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja t:

No siis 2x400mg on se 800 ja burana ja ibumax on ihan samaa lääkettä...

Tiedän, mut jos otat 2x800mg niin se on jo 1600mg. Mut jo, yritin vaan auttaa :)

Mäkin ihmettelin eilen, kun riitelen kaikesta ja kokoajan. Lisäksi pengoin kaapeista kaiken syötäväksi kelpaavan makean. Lonkat ja maha kipeenä, niin ja itkin kans lehtiartikkelille ja omille ajatuksilleni yht. 3 kertaa. Ja sieltähän ne sitten alkoi. En oikein tiennyt koska niitä odotella näin keskenmenon jälkeen....

Alkuperäinen kirjoittaja täällä kans:
Mäkin ihmettelin eilen, kun riitelen kaikesta ja kokoajan. Lisäksi pengoin kaapeista kaiken syötäväksi kelpaavan makean. Lonkat ja maha kipeenä, niin ja itkin kans lehtiartikkelille ja omille ajatuksilleni yht. 3 kertaa. Ja sieltähän ne sitten alkoi. En oikein tiennyt koska niitä odotella näin keskenmenon jälkeen....

Mäkin vedin eilen illalla suklaadippiä ja ananasta...
Otan osaa keskenmenoon *hali*

Mulla ei oo onneks menkka kipuja mutta ovis vie jalat alta. No vuoto on kyllä niin karsee että oksat pois :( Käytän suurinta kuukuppia ja kunnon vuodon alkaessa tyhjennän sen ainakin 5 kertaa vuorokaudessa :( ja seuraavat päivät on yhtä shittiä Jostain telkkaohjelmasta katsoin että normaali vuoto olis puol snapsilasia :/

Alkuperäinen kirjoittaja hilliside:
Mulla ei oo onneks menkka kipuja mutta ovis vie jalat alta. No vuoto on kyllä niin karsee että oksat pois :( Käytän suurinta kuukuppia ja kunnon vuodon alkaessa tyhjennän sen ainakin 5 kertaa vuorokaudessa :( ja seuraavat päivät on yhtä shittiä Jostain telkkaohjelmasta katsoin että normaali vuoto olis puol snapsilasia :/

Juu, eikö kuulosta vähältä tuo normi määrä. :/ Kyllä itelläkin tuntuu tulevan paljon enemmän, ja vielä kun ne tulee muutaman alkupäivän aikana suurin osa, lopussa ei juurikaan.

Olin eilen illalla saunassa ja siellä sitten alko valumaan ja kunnolla mutta perhana soikoon kun minun menkat alkoikin nenästä, kiva kulkea tampooni nenäreijässä.
Kuika tässä nyt näin kävi :(

Yhteistyössä