Kellä mennyt asiat perseelleen, kun lapset on pieniä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja weenus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

weenus

Vieras
Mies on yrittäjä ja ollut paljon poissa. Lapset (kuopus) on valvottanut. Seurauksena riitoja, riitoja... ja minun paha olo. Pelkään, että sairastun (äidilläni on ollut pahoja mt-ongelmia). On jatkuvasti paha, epätoivoinen olo. Yritän pitää kulisseja pystyssä kaikin voimin. On unettomuutta ym.. :( Onko muita, kellä ei olekaan mennyt lapsiperhearki aina ihan niin kuin toivoisi? Olen jostain lukenut, että pikkulapsiaikana moni eroaa.. :(

Mies on yrittäjä ja ollut paljon poissa. Lapset (kuopus) on valvottanut. Seurauksena riitoja, riitoja... ja minun paha olo. Pelkään, että sairastun (äidilläni on ollut pahoja mt-ongelmia). On jatkuvasti paha, epätoivoinen olo. Yritän pitää kulisseja pystyssä kaikin voimin. On unettomuutta ym.. :( Onko muita, kellä ei olekaan mennyt lapsiperhearki aina ihan niin kuin toivoisi? Olen jostain lukenut, että pikkulapsiaikana moni eroaa.. :(

no mulla ainakin eka puol vuotta oli helvettiä, kun en nukkunut kuin 5 min pätkissä max 2h vuorokaudessa. mut sit helpotti kun sai taas nukkua. tappeluahan se aina miehen kanssa on mut onneks saadaan aina lopuks sovittua.. samanlaista se olis vaikkei ois lapsiakaan.

siitä pitää vaan selvitä ja hakea apua jos ei selviä! eli ottaa vastaan lastenhoitoapua ja keskustella miehen kans et ei jaksa..

Yhteistyössä