Kellä teistä on tatuointeja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tapt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tapt

Vieras
Millainen tatuointi, mihin kohtaan tatuoitu, miksi tatuoitu, onko sillä jokin merkitys tms? Kiinnostaisi vielä, että sattuiko paljon? :D

Kyselen tällaista, koska olen kiinnostunut tatuoinneista ja olen sellaista itselleni hankkimassa :) Ei vain ole inspiraatiota, joten tavallaan etsin sitä täältä... En tietenkään ole kopioimassa toisen tatuointia, mietin vain erilaisia vaihtoehtoja :)

Minä olen uskossa ja halusin laittaa hengellisen tatuoinnin. Siispä tatuoin Jeesuksen ristin yläselkään/niskaan. Ja minusta se on hieno. Minulle sillä on todella suuri merkitys. Ja sen laittaminen sattui minusta kamalasti, mutta hammasta purren ilman kyyneliä tunnissa sain sen siihen. =D
Joskus ehkä vielä lasten nimet lantiolle haluan tatuoituina. Ristin laitto kyllä koski niin paljon että ainakin pitkä aikaväli täytyy olla.

Mulla kaksi. Iso skorppari jalassa, kuvaa siis horoskooppiani ja teksti kädessä, ystävätatuointi jota ei olisi koskaan pitänyt ottaa.. Tiedän, tyhmä kun olen, ei olla pahemmin väleissä enää tämän ihmisen kanssa -.-
Peitetatskaa tässä olenkin suunnitellut

Vähän ylt ja ympäri.....

Eka on 'pakollinen' white trash tribaali, enkä yhtään häpeä myöntää, että se on mun mielestä kaunis :D Ei mikään suuri käikäles, ja sisältää jopa ruusun muodon (ai kauhee).

Lopuilla on tarinansa ja tarkoituksensa. Lisää tulee, hihatatuoinnit on keskeneräiset ja rakentuvat kuva kuvalta.

On mm riikinkukko (=turhamaisuus, ikuinen elämä), kruunu ranteessa (koska mä nyt vaan olen niin queen), heloja toisessa ranteessa (pohjalaisuus), lasten nimet (ennenkuin 'tulivat muotiin', sisältyvät hihatatuointiin), tyyliteltyjä perhosia- no, ne on 'vaan' perhosia. Toisella olalla on sydän, joka muodostuu poneista, koska olen ikuinen hevoshullu.
Hihassa lisäksi murattia kiertelemässä.

Riikinkukko tulee pitelemään nokassaan lankoja, joiden varassa roikkuu pieniä pääkalloja- koska ne nyt vaan on niin makeita :D

JA avainsana kaikelle - MUN nahkani, MUN mielestäni.
Mua ei kaivele yhtään, mitä mieltä muut on.

Kenttäskorppioni oikean lapaluun päällä. Rakastan skorppareita varsinkin noita kenttäskorppareita

luonnonvaarat-skorpioni.jpg

Tosin mun on vaan väärän värinen eli mustavalkoinen kun tuo väri ei minulla näy

Yhteistyössä