Kellään Brio Three -pinnasänkyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinnis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pinnis

Vieras
Brio Three -mallissa on siis laskettava laita. Mutta voiko kasatessa tuon laidan jättää kokonaan pois? Tykkään mallista, yksinkertainen ja umpipäädyt. Mutta en löydä vastaavaa irroitettavalla laidalla. Ajattelin meidän sänkyyn kiinni ettei tarvisi yöllä nousta. Taitaa jäädä sen verran pykälää laskettavalla laidalla, että nousemaan joutuu...

Meillä tuo sänky on. Kyllä sen laidan saa pois, tietty ei varmaan ole suunniteltu olemaan ilman laitaa etten tiedä kuinka käytännössä kestää.. Siis kyllähän tuo laita meilläkin edestakaisin liikkuu eli ei ihan ns kantava laita. Olen itse miettinyt et menisikö tulevaisuudessa ilman laitaa sitten kun lapsi nukkuu rauhallisemmin että pääsisi herätessä itse pois sängystä, mutta mielestäni sängyn pohja jää aika ylös verrattuna malleihin joissa laidan poisottomahdollisuus on, eli saattaisi olla tiputusta silti aika paljon. Jos virittelet oman sängyn viereen kantsii pinnis olla seinän ja oman sängyn välissä tai sitten muuta kiinnityssysteemii ettei pääse rakoilemaan :)

Vastaus viiveellä, mutta kuitenkin
Virallisesti liikkuvaa laitaa ei voi ottaa pois, mutta meillä oli taaperolla pois pitkään ennen isompien sänkyyn siirtymistä. Hyvin kesti LAPSEN painon!
Muutenkin hyvä sänky. Mulle laskettava laita oli lisäksi ihan ehdoton - olen vain 155 cm, ja laskettava etuosa mahdollisti lapsen vaivattoman nostelun / laskun sänkyyn.

Yhteistyössä