Kellään hyviä kokemuksia AMWAYSTA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ent. amwaylainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ent. amwaylainen

Vieras
Onko kukaan oikeasti päässyt tienaamaan amwayn kautta?
Ja jos olet niin kerro paljonko on tullut tiliä ja paljon omia kuluja.

Olin itse amwayssa mukana ja koin lähinnä ahdistavaksi koko touhun kun "ylemmät" patistelivat jatkuvasti pommittelemaan kaikki sukulaiset ja ystävät ja tutun tutut siihen touhuun mukaan... Olisi pitänyt tehdä unelmalistaa ja näistä soiteltiin perään.. Samoten soittelivat monta kertaa ja yrittivät saada tilaamaan jos minkälaisia satojen eurojen kosmetiikkapaketteja ja mitähän vielä muuta! Käskivät hävittää kaikki muiden firmojen tuotteet ja niinhän hyväuskoisena teinkin..

Lopetin touhun.

Tuotteet on ihan kivoja kyllä mutta kyllä minulle pirkan shampootkin kelpaa.....

Mutta onko heitä joilla OIKEASTI pyyhkii hyvin, olisi tietty mukava kuulla hyviäkin kokemuksia ko. firmalaisista. Oletteko päässeet matkustelemaan, tai jopa lopettaneet leipätyön ja tehneet pelkkää amwayta?

Itse myin Amwayta jokunen vuosi sitten. Koska en tunne ylipäätään massoittain ihmisiä, niin homma ei kannattanut alkuunkaan. Laskeskelin, että pitäisi tuntea vähintään 100 ihmistä, joista jokainen tilaisi välillä jotakin, jotta saisi joka kuukausi myyntiä aikaiseksi.

Olen lukenut ja huomasin itsekin, että Amwayn vuoksi moni on menettänyt ystäviä. Ei kukaan halua tuputusta ystäviltään.

Muutama Amwayn tuote on kyllä maailman paras.

Itse myin Amwayta jokunen vuosi sitten. Koska en tunne ylipäätään massoittain ihmisiä, niin homma ei kannattanut alkuunkaan. Laskeskelin, että pitäisi tuntea vähintään 100 ihmistä, joista jokainen tilaisi välillä jotakin, jotta saisi joka kuukausi myyntiä aikaiseksi.

Olen lukenut ja huomasin itsekin, että Amwayn vuoksi moni on menettänyt ystäviä. Ei kukaan halua tuputusta ystäviltään.

Muutama Amwayn tuote on kyllä maailman paras.

Minkälaisena koit ko. puljussa työskentelemisen? Oliko tuputtamista kuten minulla vai ihan "normaalia kanssakäymistä"?

Nämä jotka minut värväsi tuohon, tulivat monesti satojen kilometrien päästä tuputtamaan ystävilleni jotka edes vähän kiinnostuivat.. Kukaan ei lopulta alkanut ko. toimintaan. Itsellänikin aukeni silmät lopulta kun meni niin överiksi että jatkuvasti puhelin soi ja olisi jos mitä kaikkea pitänyt tilata. Ja lopulta ymmärsin että hei, ei minulla ole oikeasti varaa, eikä minun tyylistä ole koskaan ollut että ostelisin kaikkein laadukkainta ja kalleinta kaupastakaan; PÄINVASTOIN! Kotiäitinä ei koskaan ollut varaa vaan etsi sen halvimman mitä hyllystä löytyi.
Aika hyvin siis saivat aivopestyä minutkin tuohon. Anteeksi PAKKO tilittää nyt kun iski semmoinen olotila päälle :) pistää niin ketuttamaan kuinka monta euroa itsekin olen pistänyt haisemaan tyhjään!

Ei minulle kukaan koskaan soittanut tai pyytänyt mitään ostamaan. Itse yritin olla aktiivinen, mutta se kaatui vähiin kontaktien määrään. Koska firma on amerikkalainen,, koin monet toimintatavat vieraiksi. En tuntenut oloani viihtyisäksi milloinkaan.

Yhteistyössä