Kellään Icepeakin takkia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakio vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakio vieraana

Vieras
Onko kenelläkään tuota Icepeakin takkia mitä Cittarissa myydään vajaalla satasella?

Ajattelin sen ostaa, mutta haluaisin ensin kuulla muiden kokemuksia merkistä.

Jos tarkoitat sitä 3-in-1-takkia, niin se on hyvä. Näillä keleillä menee vielä ilman sitä fleecetakkiakin. Minulla tuli ainakin kuuma kun se päällä käväisin äsken lenkillä.

Mulla on Icepeakin vedenpitävä tuulitakki ja housut. Hyvät ovat olleet paitsi ainut miinus takissa oli et heti eka käyttökerran jälkeen lähti painonappi irti. Onneksi on mukana yksi varanappi, mutta en ole saanut laitettua sitä vielä kiinni... En vienyt takaisin liikkeeseen, sillä se oli viimeinen minun kokoinen takki.

Yhdellä tutulla on ollut ongelmia kyseisessä merkissä. Saumat ratkeilee, vetskari huono. Minkä lie maanantai kappaleen on ostanut. Laittoi Luhdalle palautteen (sen valmistama) ja sai tilalle vääränkokoisen takin. LAittoi taas takaisin ja sai tilalle talvitakin! Vaikka kyseessä oli tuulitakki.

Minä ostin Prismasta ja maksoin 89,90 takista.

Mie ostin tänään Citymarketista just ton plussakorttitarjoustakin. On kyl tosi lämmin ja piti tuultakin tosi hyvin kun kävästiin ulkoilemassa. Tosin sen sisätakin jätin pois ja ihan hyvä niin.

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Mie ostin tänään Citymarketista just ton plussakorttitarjoustakin. On kyl tosi lämmin ja piti tuultakin tosi hyvin kun kävästiin ulkoilemassa. Tosin sen sisätakin jätin pois ja ihan hyvä niin.

Mekin ostettiin pojalle sellainen tänään ja on kivan näköinen ja varmaan yhtä hyvä kuin edellinen saman merkkinen takki, mutta ne housut maksoivat 89,90?, jäivät vielä ostamatta, kun aika kalliit ovat housuiksi.

Yhteistyössä