Kellään kokemuksia ABC Designeista tai ORAN yhdistelmistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äidiksi2013
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Äidiksi2013

Jäsen
30.09.2012
68
0
6
Kovan mietinnän alla ollut pitkään että millaset vaunut alkuvuodesta syntyvälle tulokkaalle hommaisi. Emmaljungat ois haaveena mut haaveeksi ne taitaa hintansa takia jäädäkin. Nyt olen katellut tollasia: ABC Design Pramy Luxe yhdistelmävaunut (crispy) – Lastentarvike.net - Katso supertarjoukset! ja tollasia: Jovi Air 2012 UUTTA! - Orasel. Noissa tuntuu hintalaatusuhde olevan kohdillaan, mutta olisi kiva kuulla jos jollain olis henk. koht. kokemuksia jommista kummista edellisistä ja kummat noista kannattais hommata?

Noi ABC:t on ainaki huomattavasti kevyemmät, mitä mun yhdistelmät oli (ABC myös). Ne ABC:n yhdistelmät jotka mulla oli, oli aika raskaat, kömpelöt, isot ja hankalat. Veikkaisin että noita vaunuja olisi paljon helpompi käsitellä, kun niillä on painoakin 5kg vähemmän. :) Toisista en osaa sanoa kuin sen, että näköjään aika saman kokoset, mutta painavat enemmän = raskaammat käsitellä.

Kannattaa ottaa huomioon tuo lapsen jalkatuki. Tuossa kyllä sanotaan se on säädettävä, mutta meillä pitkä tyttö ei mahtunut pitkään kun jalat alkovat jatkuvasti roikkua svuilla renkaissa (oli vaunuikäinen:) Siitä itse opin etten hankkinut enään tuollaisella jalkatuella olevia vaunuja/rattaita.

Yhteistyössä