Kellään kokemuksia Anita- tukivyöstä? Kokoa mietin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pesco harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pesco harmaana

Vieras
Mulla oli esikoisesta todella pahat vaivat kun liitokset venyivät siihen pisteeseen, että kävellessä klonksui ja teki hiton kipeetä jossain tuolla lantiossa viikoilla 25-loppuun asti. Nyt sitten päätin tässä raskaudessa kokeilla tukivyötä. Olen pitkä, 180cm. Yläosa, eli siis paitakoko on aika pieni 38-40, useammin tuo 38, mutta mulla on kyllä leveä lantio, ja housukoko jotain 42 tai nyt perseen levittyä raskauden myötä varmaan 44. Kun kerran se vyö tulee tuohon lantion päälle, niin pitäisikö mun ottaa suosiossa koko M, vai otanko tuon S-koon kun paitakoon mukaan käsketään vyö valitsemaan?

Omani hankin äitiystarvikeliikkeestä ja sovittamalla valittiin oikea koko. Pääsisitkö käymään äitiystarvikeliikkeessä tai vaikka äitiysliivejä myyvässä liikkeessä? Tulee mieleen Bebes ja Funky Lady, heillä on hyvät valikoimat.

b e b e s . f i

Itsellä oli tämä kokoa S.

Viimeksi muokattu:
Itse ostin liikkeestä myyjän avustamana, ja koko oli ainakin yhden pienempi kuin vaatekokoni. Sen on siis tarkoitus olla tosi tiukka. Pääsetkö johonkin sovittamaan vai tilaatko netistä? Sinuna valitsisin pienemmän koon.

Asun Porissa, ja tämä kuppanen kaupunki ei tarjoa äideille mitään varusteita missään... Äitiysvaatteitakin myydään vain ja ainoastaa H&M:ssa. Yksi joku pienen pieni liike taitaa olla kaupungin laitamilla. Voisi kai kilauttaa sinne. Tylsää olisi tilata netistä väärä koko... Ajattelin, että josko joku osaisi sanoa jostain senttimitoista, millä voisin itseäni mittailla ja arvioida koon sen mukaan.

Verkkokaupasta sitten :-) tukivyötä ei valita rinnanympärystön mukaan vaan lantion. Sinulle sopisi koko M. Jos tilaaminen arveluttaa, niin voithan soittaa liikkeeseen ja kysyä heidän mielipidettä ennen tilausta.

Minulla oli tuollainen tukivyö ja oli kyllä aivan loistava apu! Jaksoi paljon paremmin seisoa ja kävellä, kun ei alkanut koskemaan selkään. Omaa kokoani en enää muista.
Tilaa sieltä verkkokaupasta molemmat koot S ja M ja sovita! Palauta sitten se toinen mikä ei ole sopiva! Ainakin kaikissa kotimaisissa verkkokaupoissa on 14 vrk palautusoikeus.

Yhteistyössä