kellään kokemusta vastaavasta? =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
olen syönyt yasmin merkkisiä e-pillereitä n.5v, välissä yksi raskaus. Menkat on olleet pillereiden avulla säännölliset, muuten tulevat miten sattuu.
Laatan vikasta pilleristä menee se 2pv ku menkat alkaa ja ne kestää sen 5pv. Eka päivä tiputtelua, 3päivää vuotaa kun seula ja sit päivä tiputtelua ja ohi.
Nyt menkat alko laatan loputtua normaalisti kuten aina, mutta ei ole ollut kunnon vuotoa, vaan sellaista rusehtavaa tihuttelua jota tulee sillontällön niin et pikkuhousunsuoja ei riitä, mut sit toisinaan side on puhdas. En uskalla kulkea ilman sidettä kun en tiedä milloin lorahtaa, mutta ikävä tota alapäätä on turhaan hautoa.. Koskaan ennen ei ole ollut tällaista.
Kaks kertaa ihan näiden "menkkojen" alussa tuli punaista paperiin pyyhkiessä, mut ei muuten.. Onko joku normaali hormoniheittely vai olisko syytä huolestua? Siks kysyn täältä jos joku tietäis tai olis kokemusta vastaavasta.
Kiitos jos vastaat, on mulle tärkeää =)

monilla on kuulemani (ja lukemani) mukaan juuri rusehtava niukka vuoto ollu merkki raskaudesta ja "valemenkoista" ;) Olisiko uusi perheenjäsen tervetullut?

Itse olen syönyt Yasmineita kolme ja puoli vuotta, ja muistaakseni parit kuukautiset on ollut tosi tosi niukat. Seuraavat ovatkin sitten olleet taas ihan tavalliset.

mietin tässä vain, että jäänkö odottelemaan seuraavia menkkoja.. raskaushan on mahdollinen, sillä mikään ehkäisy ei ole 100% varma, mutta olen kyllä säntillisesti pillereitä syönyt.
ekasta raskaudesta mulla tuli tosi aikasin rinnat kipeeks ja silti tuli kahdet menkat normaalisti..
nyt ei oo mitään "oireita".. uusi perheenjäsen ei olisi tällä hetkellä yhtään hyvä juttu, mutta en varmaan kykenisi aborttiinkaan. (enkä nyt missään nimessä tarkoita sitä, että lasta ei sitten rakastettaisi jne..)
en kyllä todellakaan haluais olla raskaana nyt....

Mulla meni Diane Nova -pillereistä menkat juuri tuollaisiksi, että tiputteli vaan tuhruvuotoa, tai sitten niin että aluksi tuli tuhruvuotoa kun laatta loppui, ja sitten "oikea" vuoto alkoi vasta joskus 5-6 päivän päästä siitä.

Lääkäriltä kysyin useammankin kerran asiasta ja tarkasti tutkittiin, mutta mitään vikaa ei ollut, kuulemma hormoneissa vika, että heittelee sen verran että tuo on ihan tavallista.

En kyllä millään usko että raskaudesta on kyse. Kuvailusi sopii nimittäin niin hyvin siihen mun tilanteeseen enkä tosiaan ollut raskaana.

Yhteistyössä