Kellään muulla ei ole näin hauskaa vappua kuin meillä!!!

pelottava pontso

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
10 493
2
36
Ukko päätti eilen aamulla että hänestä on tärkeempää viettää vappu kavereiden ja viinan kanssa, kuin perheen parissa.
Eilen illalla lapset sairastu, yks on vaan ihan tukossa, toinen on sekä tukossa että kuumeessa ja kolmas on tosi kipee, kuumetta, tukossa ja oksenteli koko yön.

Ulkona on ihana ilma!! Olin suunitellut kaikkea kivaa lasten kanssa, mm. eväs retki, mutta nyt ollaan sitten koko päivä 4 seinän sisällä :(
Ukko on jossain, en tiijä missä eikä ees kiinosta, niin kauan kohan ei ole tänne tunkeemassa. Minulle riittää kipeiden lasten hoitaminen. En kaipaa tähän nyt vielä rapulaista ukkoa passattavaksi |O

Saako tänään pestä pyykkiä? Siivota?
Lapset ei jaksa tehä mitään, makaavat peitto ja tyyny kasan keskellä ja tuijottavat telkkaa. Minulla on tylsää ja kaipaan jotain tekemistä ja sitä täältä kyllä löytyisi kotihommien muodossa!

Tänäänhän on työläisten juhlapäivä! Siis saisinko tehä "töitä"!?

Ja mä pyöritän pyykinpesukonetta ahkerasti, ainakin siihen asti kunnes pulveri pääsee loppumaan.. Ja raivasin jo keittiön ja imurointiakin harkitsen, että anna palaa vaan! Ja voima :hug: jos mies sattuu kotiin erehtymään.. :whistle:

väsyttää täälläkin olin hoitotätinä omien lisäksi parille muksulle ..toinen vauva ja nukkunu parit tuntia viime yönä ..just pyysin miestä että lähtee viemään hoidokit pois...en jaksa..ois ollut kiva tänään tehdä jotain mukavaa vaan nyt vain väsyttää..niinkuin olisi vähintäänkin ollut juhlimassa tai nauttinut jotain alk.pit..argh!"!!en katso enää koskaaan toisten lapsia nih

Hauskaa se on täälläkin...
Mies tosin joi vaan 3 lonkeroa eilen ja ihan kotioloissa vaan ja nyt katsoo pojan kans telkkua.

Pojalla ripulia, mulla ja tytöllä kurkku kipeenä ja miehellä nuha pukkaa päälle...
Ei kuitenkaan jäädä kotiin vaan mennään katsomaan autossa istuen kaupungille moottoripyöriä ja hienoja autoja tuossa päivällä. On pojalle luvattu, että mennään niin käytävä se on ja ei onneks koko ajan juokse vessassakaan.

sitten mies varmaan lähtee hevosta hoitamaan ja radalle ajamaan, joten loppupäivä menee mulla lasten kans kotona...

mahtava kesäloman aloitus tämäkin..

Väsyttää vaäsyttää ja vituttaakin..Mies eilen oli ottanut siskoni miehen kanssa yhteen ja nyt mä joudun nyt selvittelemään niitten välejä.Miksi kaivella noin vuoden takaset pikkupäissään esiin ja jatkaa tappelua????

Siskolle laitin aamulla viestiä,mutta vastausta ei ole kuulunut.
Ja en kyllä ala kahden aikuisen miehen välejä pyörittelemään,pyydän niitä itseään setvimään niitä-ihan kuin kaks vuotiaat!

No meillä ukko oli eilen kymmeneen asti ehtoolla jossain vaihtamassa autoon öljyjä ja toiseen lamppuun tuli uusi lasi. Lisäksi jostain valuttaa öljyä...... :/ sen jälkeen meni kotonaan käymään, kun sinne piti viedä jotain ja taas vastaavasti hakea meille jotain.

Minä olin lasten kanssa kotona ja koitin tehdä jotain ristiäisvalmisteluja, mutta ei siitä tuntunut oikein tulevan mitään. Hopealusikat sain putsattua. Ulkoilemaan tekimieli, mutta hankalaa yksinään lähteä kolmen lapsen kanssa, kun yksi on vauva ja 3veellä on kipsi jalassa tällä hetkellä. On noi kulkemiset vähän niin ja näin siis.

Miks ei muka SAISI siivota tai yleensäkään tehdä mitä itseä lystää? Ei kai sitä pidä niin kaavoihin kangistunut olla tällä vuosituhannella, että muilta kyselee saako sitä tai tätä tehdä. Hohhoijaa...

Yhteistyössä