K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:No tänä aamuna mitattiin neuvolassa mun hb omasta tahdosta,niin oli jotain 160 (olikoha 162) Ja verta luovuttamaan en uskalla mennä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Saiskohan jotenkin verta vähän ohuemmaksi kotikonstein?
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:No tänä aamuna mitattiin neuvolassa mun hb omasta tahdosta,niin oli jotain 160 (olikoha 162) Ja verta luovuttamaan en uskalla mennä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja A:No kehottiko ne sitten sua neuvolassa luovuttamaan verta?
Alkuperäinen kirjoittaja outolintu:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:No tänä aamuna mitattiin neuvolassa mun hb omasta tahdosta,niin oli jotain 160 (olikoha 162) Ja verta luovuttamaan en uskalla mennä![]()
Mene ihmeessä! Paitsi jos olet raskaana (neuvolassa kävit?) niin silloin ei saa luovuttaa!
Se on ihan kivuton luovutus!
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Saiskohan jotenkin verta vähän ohuemmaksi kotikonstein?
Alkuperäinen kirjoittaja Paksua:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Saiskohan jotenkin verta vähän ohuemmaksi kotikonstein?
Lasten disperinillä, sillä sain itse laskettua. Ei tietenkään saa yliannostella, vaan ohjeen mukaisesti otin viikon verran. Muistaakseni purkissa oli ohjeet ja apteekissakin vielä ohjeistivat.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Talvella-07 kun odotin poikaa,niin silloin oli mun hb oli ~120. KAntsiiko tosta ~160 huolestua vielä pahasti?
Alkuperäinen kirjoittaja kk:163 ja nainen oon.
verta pitäs luovuttaa, tupakkaa ei missään nimessä, ja vettä paljon
Alkuperäinen kirjoittaja outolintu:Alkuperäinen kirjoittaja Paksua:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Saiskohan jotenkin verta vähän ohuemmaksi kotikonstein?
Lasten disperinillä, sillä sain itse laskettua. Ei tietenkään saa yliannostella, vaan ohjeen mukaisesti otin viikon verran. Muistaakseni purkissa oli ohjeet ja apteekissakin vielä ohjeistivat.
Ja Primaspan on se mitä lääkärit suosittelee!