kellään ollut kierron puolivälissä niukkaa veristä vuotoa? mistä johtui ja miten hoidettiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vuotaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vuotaja

Vieras
meillä raskaus toiveissa, ja heti kun annettiin vauvalle lupa tulla, meni kierto sekaisin. aiemmin siis tuntunut ovulaatio-oireet tosi tarkkaan ja limat ym, mutta nyt kaksi viimeistä kiertoa mennyt niin, että heti limavuodon alkaessa ilmestynyt verta sekaan. ekalla kertaa kesti kolmisen päivää, tässä kierrossa viikon... ja v-tuttaa kuin pientä oravaa. ovulaatiotestejä en ole tehnyt.

mitä tekisin? imetän vielä vähän 2v esikoista, mutta tuskin se on tähän syynä kun aiemmin kierto oli jo ihan normaali ja ovistestikin tuli aina positiiviseksi.

Itselläni tuli 3 päivää verta keskellä kiertoa. Koskaan aiemmin tätä ei ole tapahtunut. Kävin gynellä joka kertoi, että todennäköisesti veri johtui ovulaatiosta! Tämän tapauksen jälkeen, ei koskaan enää verta tullut oviksen aikaan. Tiedä sitten mistä johtui....

kiitos kun vastasit :)
itsellä on kyllä ovulaatio-oireet juuri tuolloin verisen vuodon aikaan nyt olleet, mutta ihmetyttää miten se vuoto nyt yhtäkkiä alkaa. juuri kun alkaa yritys, mietin stressiäkin. mut ei kait se auta kuin jatkaa vaan ja ottaa ovulaatiotestit käyttöön niin on jotain hajua. lääkäriin en viittis mennä kun täällä ei julkiselle pääse ja yksityiselle ei viittis maksaa siitä kun se sanoo että seuraillaan vielä..

[QUOTE="mie";23856233]Heh, mulla taysin sama ongelma ja imetan myos 2-vuotiasta![/QUOTE]

eikä! :D onkos teillä yritystä päällänsä? itse en kyllä vielä henno lopettaa imetystä, annan lapsen pikkuhiljaa vähennellä. eikä syö enää yöllä, yöunien ja päikkäreiden jälkeen vaan ja sit jos harmittaa tai haluaa muuten läheisyyttä. mut jospa se sit kuitenkin vaikuttaa sen verran. ihme vaan kun ensin oli puoli vuotta ihan säännöllinen kierto oppikirjamaisine ovulaatio-oireineen. ja heti kun alkaa vauvaa toivoa niin käy näin.

[QUOTE="mie";23856251]meilla ei ole yrityksessa pikkukakkosta - viela. kavin laakarissa, ja han ei sanonut juuta, eika jaata. lahinna ihmetteli, kun viela imetan nain vanhaa :).[/QUOTE]

joo, mulle päiviteltiin neuvolassa jo puolivuotiaan kanssa, kun imetin vielä yöllä ja nukutin vieressä. saatiin unikouluohjeet matkaan :D ja vieressä nukkuu edelleen, tosin yöt läpeensä nykyään :D

enpä mene sit lääkäriin vielä jos sullekin vaan raapivat päätään. ottivatko edes mitään kokeita? niiden on helppo tietty imetyksen syyksi laittaa jos jonkinlaiset häikät, ja siks jättää myös sen enempää tutkimatta ennenkuin on lopettanut.

kauanko vuodat? ja kauanko on jo jatkunut? ovulaatiotestejä tuskin olet tehnyt jos ei ole vauva toiveissa :)

meillakin nukutaan vieressa :). neuvolassa en edes mainitse asiasta... vuodan muutaman paivan ja kuukautisetkin pidentyneet hamarasti. laakari sanoi, etta kun olen lopettanut imetyksen, voimme harkita hormoonitesteja, huoh.

[QUOTE="mie";23856289]meillakin nukutaan vieressa :). neuvolassa en edes mainitse asiasta... vuodan muutaman paivan ja kuukautisetkin pidentyneet hamarasti. laakari sanoi, etta kun olen lopettanut imetyksen, voimme harkita hormoonitesteja, huoh.[/QUOTE]

ei kait meidän sit auta kuin imettää ja vuodella :D
mulla on kyllä ylipainoakin, sekin voi tietty vaikuttaa. nyt täytyy lähteä tuonne tuhisijan viereen.. :) hyvää yötä!

Yhteistyössä