Kellään samaa ongelmaa: haaveilen mieheni veljestä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feelings
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

feelings

Vieras
Ehkä jollekin asia ei olisi ongelma, mutta olen onnellisesti naimisissa ollut jo yli kymmenen vuotta, lapsia neljä, ei parisuhdeongelmia...elämäntilanne nyt aika rankka tosin muista syistä ja aina näin keväisin hormonit hyrrää...Olen ollut joskus ennenkin ihastunut mieheni veljeen, mutta se on aina ollut ihan viatonta. Nyt taas jotenkin asia pulpahtanut mun ajatuksiin. Mieheni veli on perheetön sinkku tällä hetkellä ja sekös vielä vaikeuttaa asiaa. Onneksi en häntä usein näe. Tiedän, ettei me sovittaisi edes yhteen tämän velipojan kanssa, mutta miksi mun tunteet on tällaisia. Tosin eihän ne tunteet, vaan teot...Asia on myös sellainen, josta voin leikkimielisesti miehelleni sanoa, mutta mitä jos olenkin tosissani? Ehkä tämä on jotain alkavaa neljänkympin kriisiä...

No mitä ihmeen pahaa tai kummallista ajatuksissasi on, ethän kuitenkaan ajatuksia ja haaveita pidemmälle menisi. Kyllä haaveilla ja unelmoida saa, ehkä juuri se voi auttaa parisuhteessa "kuivan" kauden yli.

Eikös se ole aika loogistakin, että pitöä miehensä veljeä viehättävänä, kun nhan niillä paljon samoja geenejä.:) Jos niinkuin siltäpohjalta ajattelet, että ihastumista ohjaa oikeasti kaikenlaiset feromonit ja semmoiset, niin aika luonnollistahan tuo on. Ja kun sen tajuaa, niin helpompi sitten ajatella järkevästi.

Ehkä sinunkin miehen mielestä sinun sisko on myös viehättävä?

Jos veli on samantyylinen, kuin miehesi (ovathan he sentään veljeksiä) niin mun mielestäni se on tietyssä määrin jopa ihan normaalia, että ihastuu veljeen. Puhun tosin nyt vain sellaisesta viattomasta ihastumisesta.

Yhteistyössä