Kellään tätä imuria ja kokemusta tästä ???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuklaaMousse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuklaaMousse

Aktiivinen jäsen
26.05.2004
8 646
0
36
Onko kellään ???
Onko hyvä ja kestääkö ??
Onko tehokas ??

Meillä on pitkäkarvainen koira ja tuollainen matto mihin ne tarttuu kiinni, niin saakohan puhtaaksi maton tuolla?

Volta U7301, Pussiton U7301- imuri

Pussiton Volta U7301 -pölynimuri käynnistyy pehmeästi ja imee tehokkaasti pölyt, roskat 1800 watin teholla.

Imurissa

* portaaton tehonsäätö
* pölysäiliö 2,5 l
* pölysäiliön täyttymisen ilmaisin merkkivalolla
* Pestävä HEPA-suodatus
* johdon kelaus
* johto 5 metriä
* toimintasäde 8 metriä
* äänitaso 82 dB (A)
* lattia/mattosuutin
* teleskooppinen imuputki
* harjasuulake ja rakosuulake
* imuputken pidike
* ylikuumenemissuoja
* paino n. 6,5 kg.

7260011.jpg

ei oo, mutta uskoisin että tuo on hyvä. me ostettiin just volta, olisko ollu 7520 se tarkka malli ja on kyllä paras imuri, mikä meillä on koskaan ollu. joten eiköhän tuokin malli ole oikein passeli!!!

Meille ei enää ikinä tule Voltaa.
Imuri 4 vuotta vanha ja kaikki kuluvat osat paskana.
Just ostin uuden suulakkeen, kun entinen ei enää pysyny kiinni.
Kyseessä Volta Bolido ja hintaa oli noin 365 euroa.

Mulla on tuo,muuten hyvä mutta kissan karvat lähtee matosta huonosti tuon suulakkeella ja etsin juurikin tietoa että onko suodatin pestävä kun uusi suodatin maksaa 27e..Sinun mukaasi siis on..?

jos haluat kunnon imurin,osta dyson. ehdoton jos on lemmikkieläimiä, meillä ollut nyt parisen vuotta ja käytössä lähes päivittäin, edelleen kuin uus. imurissa on taakuutakin 5 vuotta.

mulla on ja kesti vain vaivaiset 5 vuotta ja letkupoikki muutenkin se on ihan paska muri en osta enää pussitonta jatkuvasti joka siivouskerta se piti putsata alkoi ärsyttää ehkä vielä pidän jos löydän uuden letkun muuten heitän sen pihalle ja ostan uuden imurin mut ei enää voltaa eikä elektroluxia olen saanut niistä tarpeekseni

Yhteistyössä