Kellekään tehty neljää sektiota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruskolilja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ruskolilja

Jäsen
18.07.2011
32
0
6
Meillä siis kolme lasta, eli kolme sektiota tehty. Ei olla lasta nyt suunnittelemassa mutta kyselen ihan mielenkiinnosta että onko kellekään täällä tehty neljää sektiota? Mulle lääkäri sanoi kolmannen jälkeen että hyvin voit vielä tehdä vauvan kun niin hyvin olet parantunut jokaisen sektion jälkeen.

Mulle ei oo tehty ku yks sektio (hätäsektio, pystysuora viilto napaan asti) ja silti pelottaa mahdollinen uusi raskaus. Saanko kysyä paljonko teillä lapsilla ikäeroa?

Mulle on tehty neljä. 10/03, 11/05, 3/07 (kaksoset) ja 5/11. Tämän viimeisimmän kohdalla tehtiin sterilisaatio, lääkäri ei enää suositellut raskaaksi tulemista, enkä lisää lapsia olisi enää halunnutkaan. Kohtu ei siis enää olisi ehkä kestänyt raskautta.

Mulle on tehty kaksi eikä lääkäri suositellut uutta raskautta, tosin sanoi ettei sitä nyt ehdottomasti kielläkään mutta riskejä on. Tuttavalla oli sairaalassa huonekaverina äiti jolle oli juuri tehty neljäs sektio, vauva otettiin ulos rv32 kohdun huonon kunnon vuoksi.

Mutta nämä on niin yksilökohtaisia juttuja, jos lääkäri on antanut luvan niin mikäs siinä sitten, kannattaa tosin varautua siihen ettei välttämättä ihan täysille viikoille asti päästä.

[QUOTE="Lissu";24222145]Mulle on tehty kaksi eikä lääkäri suositellut uutta raskautta, tosin sanoi ettei sitä nyt ehdottomasti kielläkään mutta riskejä on. Tuttavalla oli sairaalassa huonekaverina äiti jolle oli juuri tehty neljäs sektio, vauva otettiin ulos rv32 kohdun huonon kunnon vuoksi.

Mutta nämä on niin yksilökohtaisia juttuja, jos lääkäri on antanut luvan niin mikäs siinä sitten, kannattaa tosin varautua siihen ettei välttämättä ihan täysille viikoille asti päästä.[/QUOTE]

Mä en oo päässyt yhdessäkään raskaudessa vielä täysille viikoille asti.:D Viimeisimmässä aika lähelle, toiset syntyi paljon aikaisemmin.