V
"vieras"
Vieras
Näkyykö teillä kello olevan tunnin jäljessä viestiketjujen aloittamisajan kohdalla ja viimeisissä viesteissä ja ylipäätään koko palstalla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV;21883869:Kellonaikaa saa viilattua kohdasta "asetukset", siellä voi valita aikavyöhykkeen.
Ei ole tästä kyse. Näyttää olevan viestien ajat vähän sekaisin. Kirjoitan nyt tätä, kello on Suomessa 18:12, katsotaan mitä tulee näkyviin viestin ajaksi.
Ei ole tästä kyse. Näyttää olevan viestien ajat vähän sekaisin. Kirjoitan nyt tätä, kello on Suomessa 18:12, katsotaan mitä tulee näkyviin viestin ajaksi.
18:14 näkyy mulla
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV;21884031:18:14 lukee minulla. Aikavyöhykkeeksi valittu GMT+2.
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV;21884139:Joo, ei kovin kivaNäin ne palstat yleensä mun kokemuksen mukaan toimii, sen on varmaan tarkoitus helpottaa elämää. Mutta onhan siihen ratkaisuna kirjautuminen
Tällä nykyisellä systeemillä vaan tuntuu että stalkkaaminen on tehty liiankin helpoksi, kun viestejä löytyy vuosien takaa ihan vaan profiiliin kurkkaamalla.