Kelpaankohan enää ikinä kellekkään? :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
Nyt siis jotenkin fiilikset ihan pohjissa.
Eilen oltiin vähän juhlimassa ja huomasin että minusta ei taida kukaan kiinnostua. Muille kavereille juteltiin,pyydettiin tanssimaan yms,minulle ei..
Mikähän se on mikä mättää?
Kun hirveästi yleensä saan kuitenkin ulkonäöstä kehuja monilta,eli ei siis siitä pitäisi johtua.
Kaverini jolla ei ollut meikkiä ja oli aika normaaleissa vaatteissa sai paljon enemmän huomioo kuin minä joka olin laittautunut kun harvoin käyn niin kiva on silloin pukeutua,meikata ja laittaa hiukset kivasti.

Mutta mikähän tässä nyt voisi olla taustalla?
Vielä kun olen parin lapsen yh niin kyllä tuntuu että en tule koskaan enää parisuhdetta löytämään :(

joskus miehet pelästyvät meikkatuja ja hyvin pukeutuneita naisia.
Silloin heidän mielestä, jollain on haku päällä ja parempi varoa.
Parhaimmat illat ovat olleet suoraan töistä ja farkut jalassa, eikä meikin rahtua kasvoilla.
Eiku uusiksi banalle eikä hakua päälle :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Liian kaunis ja liian laitettu ja ehkä liian kyllästyneen oloinenkin vielä? Kaikki ajatteli et tulee pakit kuitenkin, joten turhaa tuhlata aikaa.

Just näin;) varmasti viel löydät jonku aina se ei oo helppoa..

Eikös se ole aika tunnettu iskemistekniikka miesten keskuudessa, että isketään kauniin tytön kaverit, jotta kauniin itsetunto lopahtaa ja seuraavalla kerralla tämä kaunis on kypsää kauraa kelle vaan, koska ei usko kelpaavansa kellekään?

Ei vaan, mä olen huomannut, että miehiä tunkee ovista ja ikkunoista siinä kohdassa, kun rakastaa hyvässä mielessä itseään ja on itsenäinen. Epätoivoisuus näkyy kauas, kun taas itseensä tyytyväinen ihminen on viehättävä. Tai jotain. Mistä mä näistä asioista mitään tietäisin?

Vaikka itse sanonkin, niin minä olen tyttöporukasta usein se, joka saa miesten huomion. Kaverini ovat minua kauniimpia ja laihempia. MUTTA minä olen iloinen ja ystävällinen ihmisille. Asenne kysymys. Kuulen usein ystävieni ihmettelevän, miksi heille käy samoin kuin sinulle. Ehkä miesten on helpompi lähestyä vähemmän laitettua, luonnollista ihmistä. En itsekään uskaltaisi baarissa mennä juttelemaan miehelle, joka on ylihyvännäköinen... itsesuojeluvaistoa?

Mutta siis ensi kerralla vaan positiivinen asenne mukaan! Siitä se lähtee! Iloista ihmistä on helppo lähestyä! Tsemppiä!

Juu,itseasiassa mietinkin että ens kerralla varmaan lähdettävä ei niin laitettuna liikenteeseen.
En kyllä miehiä varten laittaudu,vaan tykkään itse kun tunnen oloni nätiksi. Ja itsetuntokin on vähän liikaa kiinni tuosta ulkonäöstä,vaikka näin ei pitäisi olla :/
Enkä siis etsimällä etsimässä ollutkaan ketään,mutta aika paha mieli oli kyllä loppuillasta kun kaikki muut kaverit oli hitaita tanssimaas ja itse vaan katselin sivusta kun ei minua kukaan pyytänyt.
Uskon kyllä että sekin vaikuttaa kun olen niin ujo.. tuntuu että vaikka olisin juonutkin vähän niin en meinaa keksiä mitään puheenaiheita kenenkään kanssa (paitsi kavereiden tietysti)

kesällä tansseihin..
ja olen ajatellut etten kelpaa kellekään - kun omakaan ei oikein huoli..
en ollut tyrkky, mutta iloinen olen ja nauravainen..
olin iloisesti yllättynyt, tanssin koko illan ja 2 frendiä istui pöydässä..
jäi tosi hyvä fiilis

Alkuperäinen kirjoittaja elli:
tottakai kelpaat...se oikea vain odotuttaa=)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Juu,itseasiassa mietinkin että ens kerralla varmaan lähdettävä ei niin laitettuna liikenteeseen.
En kyllä miehiä varten laittaudu,vaan tykkään itse kun tunnen oloni nätiksi. Ja itsetuntokin on vähän liikaa kiinni tuosta ulkonäöstä,vaikka näin ei pitäisi olla :/
Enkä siis etsimällä etsimässä ollutkaan ketään,mutta aika paha mieli oli kyllä loppuillasta kun kaikki muut kaverit oli hitaita tanssimaas ja itse vaan katselin sivusta kun ei minua kukaan pyytänyt.
Uskon kyllä että sekin vaikuttaa kun olen niin ujo.. tuntuu että vaikka olisin juonutkin vähän niin en meinaa keksiä mitään puheenaiheita kenenkään kanssa (paitsi kavereiden tietysti)

Niin ja kyllä ne miehet huomaa kun olet iloinen ja nauravainen omassa porukassasi. Ei tarvitse lähteä heti miehiä naurattamaan - jos olet siis ujo. Miehet tarkkailee ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ei kaunotar:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Niin ja kyllä ne miehet huomaa kun olet iloinen ja nauravainen omassa porukassasi. Ei tarvitse lähteä heti miehiä naurattamaan - jos olet siis ujo. Miehet tarkkailee ;)

Niin,ja voishan sitä koittaa itsekkin olla hieman aloitteellisempi.. jotenkin vaan kai vanhanaikainen kun odotan että mies olis se joka tulis ensin puheille.

no kelpaat tieteski!!mä löysin lehti-ilmotuksen välityksellä itselleni maailman parhaimman ja jopa raittiin miehen!vaikka olin lihava ja 5 lasta oli ennestään...Nyt yksi yhteinen tytär meillä ja olen laihtunut 50 kiloa=)Onnellisuutta on riittänyt tähän asti.Mieheni kanssa en saa riitaa aikaiseksi.Minä räiskyn ja olen tulta ja tappuraa,mies itse rauhallisuus:)

Alkuperäinen kirjoittaja tuikkunen123:
ite just mietin että heti ku mies kuulee että on lapsia nii kaikkoavat :/

En ole tällaista huomannut. Edes "miehen" todella nuori ikä ei saa tätä hermoilemaan lasten takia. Olin jotain 25v ja kahden lapsen yh, kun eräs 19v tehokkaasti piiritti minua, en kyllä lähtenyt edes treffeille. Kertaakaan ei ole tullut mitään "ai, sulla on lapsia? no, ei sitte." -reaktiota.

En kehota vaikenemaan lasten olemassaolosta, vaikka olen kuullut joidenkin kertovan lapsistaan vasta useamman tapaamisen jälkeen. Jos miehessä on mitään potentiaalia kumppaniksi, hän hyväksyy koko paketin. Ensi alkuun säikähtävistä tuskin olisi arkea kanssanne elämään.

Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:
Nyt siis jotenkin fiilikset ihan pohjissa.
Eilen oltiin vähän juhlimassa ja huomasin että minusta ei taida kukaan kiinnostua. Muille kavereille juteltiin,pyydettiin tanssimaan yms,minulle ei..
Mikähän se on mikä mättää?
Kun hirveästi yleensä saan kuitenkin ulkonäöstä kehuja monilta,eli ei siis siitä pitäisi johtua.
Kaverini jolla ei ollut meikkiä ja oli aika normaaleissa vaatteissa sai paljon enemmän huomioo kuin minä joka olin laittautunut kun harvoin käyn niin kiva on silloin pukeutua,meikata ja laittaa hiukset kivasti.

Mutta mikähän tässä nyt voisi olla taustalla?
Vielä kun olen parin lapsen yh niin kyllä tuntuu että en tule koskaan enää parisuhdetta löytämään :(

Voitha kokeilla ensikerralla olla laittautumatta. Kaikkea kantsii kokeilla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no kelpaat tieteski!!mä löysin lehti-ilmotuksen välityksellä itselleni maailman parhaimman ja jopa raittiin miehen!vaikka olin lihava ja 5 lasta oli ennestään...Nyt yksi yhteinen tytär meillä ja olen laihtunut 50 kiloa=)Onnellisuutta on riittänyt tähän asti.Mieheni kanssa en saa riitaa aikaiseksi.Minä räiskyn ja olen tulta ja tappuraa,mies itse rauhallisuus:)

Kiva kuulla. Oliko mies samanikäinen?
Itsellänikin paljon lapsia ja miestä ehkä etin?

Yhteistyössä