Hae Anna.fi-sivustolta

Keltainen

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä räkä, 10.03.2006.

1. räkä Vierailija

Hei,

mistä johtuu keltainen räkä? Olen ollut flunssassa nyt noin viikon ja paranemaan päin huomattavasti, mutta aamuisin pitää vielä niistää ja silloin räkä on aivan kirkkaan keltaista. En ole mielestäni koskaan ennen moista nähnyt ja nyt pohdinkin onko joku vialla. Olen vaihdossa koulusta ulkomailla tällä hetkellä ja hiukan epävarma menemään lääkäriin.

2. vastaus Vierailija

Mulla on aina siitepölykauden aikaan kirkkaan keltaista nuhaa (paksua), voisiko olla että sinulla on siitepölyallergia? Missä maassa olet, onko siellä jo kevät pitkällä? Täällä Suomessa minulla on aina vastaavaa huhti-toukokuussa.

3. ap. Vierailija

Britanniassa olen, voisin kuvitella että kevät on täällä nyt siinä mallissa kuin Suomessa huhti-toukokuussa. Kiitos vastauksesta. Yritin googlettaa, mutta päädyin vain jonnekin hevospalstoille..

4. nikke Vierailija

Minulla on joskus poskiontelontulehduksen yhteydessä tullut aivan kirkkaan keltaista räkää. Se voi olla siis oire myös tulehduksesta. Sitä tulee myös normaalin flunssan yhteydessä, mutta paljon vähemmän, ihan muutama klöntti. Tuota tulehdusräkää tuli todella varsin suuria määriä. Silloin sain antibioottikuurin.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri