keltarauhashormoni kuukautisten avuksi - onko muilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mailiv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mailiv

Jäsen
30.07.2007
350
0
16
hei,
minulla oli lääkkeellinen tyhjennys helmikuun puolessa välissä. Raskaushormoniarvo, tulehdusarvot ja hemoglobiini kaikki olivat ok, mutta kohdussa oli edelleen epäspesifinen alue, eli suomeksi jotakin möhnää sinne oli jäänyt. Tiputteluvuotoa on ollut parisen viikkoa.

Kaavinnan sijaan valitsin vaihtoehdoksi nuo keltarauhashormonit, joilla pitäisi saada aikaa kunnon vuoto, joka sitten putsaisi kohdun. Onko muilla käytetty vastaavaa menetelmää? Onnistuiko? Hirvittää, jos vielä tarvitsee mennä kaavintaan.

Mulla ei ole, mut ainakin minipillerit (Cerazettet, eikö ne ole tuota keltarauhashormonia?) sai mulla aikaan sen, et vuosin tosi reippaat kuukautiset ...ja vielä vähän sillä välilläkin... Eli mun kokemuksen perusteella vuotoa on joo luvassa. Toivotaan, että toi toimii. :hug:

Mut älä turhaan pelkää sitä kaavintaakaan, jos sikseen menee. Mulla tänään just tehty ja mielestäni ei maineensa arvoinen paha juttu ollenkaan. Ainakaan tähän asti. :)

hei ja kiitos vastauksestasi.
Uskon, että vuotoa on luvassa, kun tiputtelu jo loppui. Millaisenkohan tulvan nuo saavat aikaiseksi - no toivottavasti puhdistavat kaiken tulevalle raskaudelle.

Yhteistyössä