Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Vaikka niin olin varma, että on vitsi kun joskus palstalta luin.
No tuossahan on ko. lapset paikallislehdessä äitinsä kera. Voehan vide.
Hauska juttu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Vaikka niin olin varma, että on vitsi kun joskus palstalta luin.
Hauska juttu![]()
Uusi Lahti lehdessä vai? Katsoin samaa ja nauroin niin että ruoka lensi suusta :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja v:löytyykö jostain netistä tuota juttua? kiinsotaisi nähdä barbien ja kenin äiti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Vaikka niin olin varma, että on vitsi kun joskus palstalta luin.
Hauska juttu![]()
Uusi Lahti lehdessä vai? Katsoin samaa ja nauroin niin että ruoka lensi suusta :ashamed:
joo. luin että ken ja ajattelin, että ihana harvinainen nimi. ja siirryin seuraavan kuvaan joka alkoi "Barbie..." . hetken pieni wtf ja uudelleentavaus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Vaikka niin olin varma, että on vitsi kun joskus palstalta luin.
Hauska juttu![]()
joo. luin että ken ja ajattelin, että ihana harvinainen nimi. ja siirryin seuraavan kuvaan joka alkoi "Barbie..." . hetken pieni wtf ja uudelleentavaus![]()
WHAT?!
Piti hakea lehti tähän ja katsoa vielä kerran. Ei jumaziisusleissön!En huomannut että nuo olikin perhe.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Vaikka niin olin varma, että on vitsi kun joskus palstalta luin.
Hauska juttu![]()
WHAT?!
Piti hakea lehti tähän ja katsoa vielä kerran. Ei jumaziisusleissön!En huomannut että nuo olikin perhe.
Skannatkaa kiitos ja laittakaa tänne, vai onks se laitonta?
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Vaikka niin olin varma, että on vitsi kun joskus palstalta luin.
Hauska juttu![]()
WHAT?!
Skannatkaa kiitos ja laittakaa tänne, vai onks se laitonta?