Mä oon tässä kiehunut kaikessa ääliömäisyydessäni |O Kaveri, jota en oo nähnyt aikoihin tuli kylään ja siinä kaikkea jutustellessa huomasi, että ollaan rempattu ja se sit kysyi mistä rahat? - no me ollaan otettu remppalainaa ja siitäkös kääntyi keskustelu rahaan ja tää ihminen alkoi kauhean papatuksen kun ei ymmärrä miks joku ottaa lainaa, miks pitää ottaa lainaa moottoripyörään tai remppaan tai ylipäänsä muuhun kun asuntoon... ja ääliöitä on, jotka ei voi elää tulojensa mukaan, ottamatta lainarahaa... Mulla palo hihat ja vaikka kuinka sanoin, et mitä se kelleen kuuluu, jos ottaa lainaa rempatakseen tai mihin nyt kukakin ja maksaa sen pois, pitääks se sit ensin kituuttaa vuosikaudet, et saa säästettyä niin paljon et voi tehdä ja ostaa, kun voi tehdä sen jo aiemmin ja maksaa sit kuukausittain pois... sellanen sanaharkka tuli, et tuskin toviin tavataan.. Muahan ei ääliöks nimitetä sen takia, et mä teen jotain sellasta mikä ei kuulu kelleen! Löytyyks muita ääliöitä, joilla on muuta kun asuntolainaa???