Kenellä EI ole murkkuja ok-talossa tai rivarissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muuttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muuttaja

Vieras
Siis onko sellaisiakin paikkoja missä näitä ei ole? Kertokaa kauan ootte asuneet ja minä vuonna talo/rivari valmistunut? Mulla on aina ollut huono tuuri ja jokaisessa rivitalossa missä oon asunut, on niitä ollut (kolmessa oon asunu). Seuraako ne mua...??? Ne on niin ällöttäviä ja harmittaa....

Meillä 5v vanha ok-talo, eikä ole murkkuja. 30v vanhassa rivarissa oli, mutta sitten laitoin kivijalan reunuksille baygonin muurahaissirotetta niin katosivat. (Jos sitä laittaa niin pitää vaan huolehtia ettei lapset ja lemmikit mene koskemaan sitä)

Meillä ei ole. Kaksitasoinen rivitalo rinteessä, rakennettu v. 1987. Murkkuja on ulkona ylä-/etupihalla paljon (pesä jossain kukkapenkissä ), mutta sisälle eivät ole tulleet. Eikä niitä ole tullut myöskään alakertaamme, joka siis osin 'maan alla'. Olemme asuneet tässä kohta viisi vuotta.

talo rakennettu joskus 1890-luvulla, remontoitu viimeksi tän vuosituhannen alussa. ei murkkuja kun pihalla (kerran kyl luulin et murkut oli sisälle löytänyt, mut sit selvis et meijän pikku mies oli tuonu "kaverit" kylään eli kymmenkunta murkkua taskussaan tuli sisälle :) ). ollaan itse asuttu tässä talossa reilu kahdeksan vuotta.

Meillä yritti tulla eka kesänä takaovesta. Imuroin ne pois ja ripottelin kanelia oven eteen ulkopuolelle. Kiersin ihan koko oven ja tukin sillä kanelilla niiden reitin. Ei ole näkynyt sen jälkeen. Hyvä myrkky! Kannattaa ainakin kokeilla.

Taas laitoin lumien sulettua kanelia :D.

Yhteistyössä