Kenellä lainaa muualta kuin pankista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "moi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"moi"

Vieras
Oletteko ottaneet koskaan lainaa rahoitusfirmoilta? Mitä vaikeuksia voi tulla? Korko on tietenkin ihan törkeä, mutta voiko ottaa tuollaisen ihan !anonyymina"? Eli tarkoitan että jos otan lainan rahoitusfirman kautta, esim 5000€, niin voin ottaa sen ilman että läheisesni saavat siitä tietää?
Nyt on tosi tiukka tilanne ja koskaan en ole tuollaiseen turvautunut, ja olen aina moisia karttanut, mutta nyt vaan ei enää pysty venyttämään penniä... :(
Olen ihan työssä käyvä, vaki paikka ja luottotidoissa ei ole koskaan ollut mitään sanomista!
Haluan vain vähän tukea että uskallanko ottaa? Pankista en saa ilman henkilötakausta, enkä halua keneltäkään läheiseltä sitä pyytää.,..

Eikös esim. MasterCardilla voi ottaa lainaa, niin että nostaa suoraan automaatista? Jos siis se luotto myönnetään, niin sama kait se on, käyttääkö korttia ostoihin vaiko nostaa tarvitsemansa summan automaatilta?

Mutta onko noissa mitään muita kommervenkkejä kuin kamalat korot, tms yllätyksiä? Eli jos ottaa lainan, riittää, että maksaa sovistusti takaisin, ei tuu mitään ikäviä yllätyksiä? Oon niin epäluuloinen kaiken kanssa, mutta nyt olis niin tiukka tilanne että pakko ottaa...

ei minulle ainakaan tullut, kuin laina-paperit allekirjoitettavaksi ja lasku kerran kuussa, siinä se. ja KAMALAT korot. nimim. entinen elloslainen. sovitusti kun vaan maksaa, niin kaikki sujuu.

Yhteistyössä