Kenellä menkat alkaneet vasta noin 1v synnytyksestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen odottelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen odottelija

Vieras
Hei!

Imetän edelleen kuopustamme päivisin useita kertoja, eikä menkat ole vielä alkaneet, synnytyksestä 1 vuosi aikaa. Onkohan tämä hyvinkin yleistä? Imetyksen ajanhan ne voi pysyä pois, mutta esikoiselta alkoivat kyllä useita kuukausia aiemmin, vaikka esikoistakin imetin aktiivisesti. Nyt haaveissa pikkuinen kolmonen, mutta kun ei ala niin ei ala..

Kyselisin, että onko teillä menkat sitten jotekin ilmoitelleet tulostaan, ennen tuloaan? Mulla ei tunnu missään miltään, ja sekin harmittaa. Pari kk:ta sitten loppui yösyötöt ja sen jälkeen olen jotain "elonmerkkiä" odottanut, muttei edes finnin finniä. Taitaa olla hormonitoiminta ihan jäässä.. :/Jotenkin on niin kärsimätön olo. Mutta eikai niitä voi aikaistaakaan millään lailla. Imetystä en kyllä tämän uuden vauvahaaveen vuoksi aio lopettaa.

Mulla ei ollut mitään ennakkovaroitusta,menkat yhtäkkiä tuli vaan.Tyttö taisi olla reilu 1vee myös.
Imetys oli pientä enää,aamuisin ja iltaisin oikeastaan.
Sitten tuli 2 kuukatiset ja olin taas raskaana.Ei kyllä yritetty mutta lapsi halusi tulla.

Eli voi olla että sullakin alkaa ihan piakkoin nuo kuukautiset taikka voithan jo olla raskaana??
JOllei ehdi tulla yksiäkään kuukautisia.
No,tulishan raskaudesta jotain merkkejä,mutta voihan olla mahollista!!

Tsemppiä!

Mulla tais alkaa kun poika oli 1v3kk. Ei ollu mitään merkkejä etukäteen, sitten ne vaan jysähti. Imetin silloin vielä yölläkin, lopetin sen nyt, kun kuukautiset tuntuu taas kadonneen. Kaks ekaa kiertoa oli aika säännölliset, 30 ja 33 pv. Nyt on mennyt kai 45 päivää jo ja ei mitään merkkejä. Tikuttelin ovistakin aika paljon, ei löytynyt, raskaustesti nega tässä hiljattain. Toiveet toisesta lapsesta ois kovat, joten päätin että yöimetykset lähtee nyt. Se menikin yllättävän helposti ja on selvitty jo (?) 4 yötä ilman.
Ennen ekaa raskautta mulla oli aika pahat kuukautiskivut, nyt ei enää mitään!! Samoin mulla oli selässä aika paha akne jonka raskaus vei kokonaan ja sekään ei ole palannut eikä toivottavasti palaa. Onko muilla vastaavaa?

Yhteistyössä