Kenellä on poika ja poika tai tyttö ja tyttö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi että :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi että :/

Vieras
Alkaan vain oikeesti ahdistamaan tää tilanne, että tyttö olisi seuraavan oltava :( Meillä aivan ihana poika, tuntui ja myös sanottiinkin, että tyttö sen ois pitänyt olla. Nooh, nyt on sitten kyselty koko aika, että millos sitä tyttöä alatte yrittämään ja melkein jopa on ostettu meidän ns. tulevalle tytölle jo vaatteitakin valmiiksi. Tämä on niin sairasta. Jo pelottaa ittenikin, kun yritämme toista ja jos se nyt sitten sattuu olemaan se poika niin voi luoja sitä marmatuksen määrää. Eihän sille kukaan voi mitään kumman saa. Kertokaas te kokemuksia joilla kaksi lasta ja kummatkin samaa sukupuolta? Mitä olette sukulaisilta ja tuttavilta kuulleet? Ainiin unohtu sanoo, että jopa on nimiä keksitty meidän ns. tyttölapselle. Pikkaset paineet ainakin miulla :(

Minä olin positiivisesti yllättynyt kun poikavatsasta tulikin toinen tyttö. Ite toivoin tyttöä toiseksikin mutta mies varmaan poikaa, eipä tuolla väliä. Tuskin meille kolmatta lasta tulee.

Meillä in neljä(!!) tyttöä ja voi sitä ahdistuksen määrää SUKULAISILLA JA TUTTAVILLA! Itse olemme oikein onnellisia prinsessoistamme.
Ja on kyllä kuultu monen monta kertaa, että poika pitäis taloon tehdä;)

No minulla ei ole kuin yksi lapsi (tyttö) mutta haluaisin kyllä ainakin vielä toisen lapsen. Sen verran sanon tähän, että mulle on ainakin aivan sama, kumpaa sukupuolta seuraava lapsi on.

Meillä 4 tyttöä. Kolmannen kohdalla sanottiin. parempi onni ensi kerralla. Neljännen jälkkeen, ei vaan tuu teille poikaa tai parempi onni ens kerralla grrr niin joo, EHKÄ se iltatähti on sitten poika... Olitko yhtään pettyny?

Aina oon salaa tyttöä "toivonut"

Meillä esikoinen tyttö ja toinen myös tyttö. Ei kukaan kyllä sanonut yhtään mitään, mutta kun kolmas syntyi ja olikin poika niin saatiin kuulla lähinnä puolitutuilta että tulihan se poika sitten viimeinkin. Niinkuin sillä sukupuolella nykypäivänä niin kauheasti väliä olisi.

meillä kanssa esikoinen poika, aloin toista oottamaan niin johan tuli kommentteja, että tyttöhän se tietysti sitten on jne. POIKA tuli, niin on kommentit tätä luokkaa: kai te sen tytön sitte vielä teette ja tyttöhän se teiltä vielä puuttuu. NIIIIIIIIIN ÄRSYTTÄVÄÄ! Itse olen iloinen että meillä on kaksi poikaa (ikäeroa heillä 1v 8kk), kun suvussa muuten on tyttölapsia niin nyt on ainakin leikkikaveria ns.poikien leikkeihin..

meillä kanssa esikoinen poika, aloin toista oottamaan niin johan tuli kommentteja, että tyttöhän se tietysti sitten on jne. POIKA tuli, niin on kommentit tätä luokkaa: kai te sen tytön sitte vielä teette ja tyttöhän se teiltä vielä puuttuu. NIIIIIIIIIN ÄRSYTTÄVÄÄ! Itse olen iloinen että meillä on kaksi poikaa (ikäeroa heillä 1v 8kk), kun suvussa muuten on tyttölapsia niin nyt on ainakin leikkikaveria ns.poikien leikkeihin..

Kaks tyttöä ja kyllähän sen valitettavasti muutamista ihmisistä näki että poika olis jo pitänyt tulla. Pahalta tuntui vauvan puolesta, mutta minkäs teet, aina noita tökeröitä ihmisiä tulee olemaan...heti vaan toisesta korvasta ulos, jos jotain tyhmää kuulet...

Meillä on kaksi poikaa ja kyllähän aika monet odotti toisesta tyttöä. Eihän niitä juttuja tosissaan tarvii ottaa. Munkin anoppi osti jo ekan kohdalla mekon ja tyttöjen töppösiä ym. Toista kun odotin niin hän innoissaan sanoi mm. että nyt taitaa se tyttö tulla kun olet levinnyt enemmän joka puolelta... Vielä kun ultrassa selvisi sukupuoli niin anoppi sanoi, että voihan ne erehtyä. Se oli 4d ultra ja sanoinkin, että kyllä se nyt ihan varmasti on poika. En mä näistä kuitenkaan luokkaantunut, anoppi on muuten kiva.
Tavallaan olis ittestäkin ollut ihan kiva jos toinen olis ollut tyttö, mutta on se ihanaa kun on kaksi poikaakin ja on niistä todennäköisesti enemmän seuraakin toisilleen sitten vanhempina.

Sairasta porukkaa teidän suku! Meillä on kaks ihanaa rakasta poikaa. Kyllä jotku tuntui ajattelevan, että odotan toisesta tyttöä. Ja sit on tullu niitä kai vielä tyttöä yritätte-juttuja. No, ei todellakaan yritetä, vaan meidän lapsiluku on tässä. Mä olen täydellisen tyytyväinen kahteen poikaani. Olisin toki tyytyväinen myös kahteen tyttöön tai siihen että olis tyttö ja poika. En mä tajua miks pitäis olla kumpaakin "merkkiä", että voi olla onnellinen lapsistaan. Tosi tyhmältä kuulostaa myös pojan ja tytön äidin toive, että haluaa vielä yhden tytön ja sen takia pitää vielä yrittää. Tulee suorastaan paha mieli sen pienen pojan puolesta.

on kaksi tyttöä ja kolmatta odotan.... Jospa se olis poika. Olisin kyllä pettynyt, jos sekin olisi tyttö. VAikka tytöt on ihana ja periaatteessa ihan sama kumpi tulis, mutta olis se poika ihana. Ja varmasti miehellekin kiva saada poika...

Meillä osa sukulaisista suoraan sanoi esikoispojan jälkeen, että olisi kiva saada tyttö sukuun seuraavaksi. Muutama kaverini oletti, että toivon automaattisesti tyttöä. Sanoin kaikille, että aika suuret paineet kasaatte niskaan, varsinkaan kun meille itselle sille sukupuolella ei ole merkitystä. Kun tuo kuopuspoika syntyi unohtui kaikki puheet ja hän on kyllä sellainen hurmuri ettei ihme. :heart: Mutta rasittaa tuollainen puhe raskausaikana... :/

Meillä kaksi poikaa. Itse olen ollut pettynyt kun kummastakin tyttöä olisin halunnut. Jos meillä olisi kaksi tyttöä tai edes toinen olisi tyttö niin kolmatta ei nyt marraskuussa olisi tulossa. Nyt sitten tulee vihdoin se tyttö.

Mulle povattiin poikaa kun odotin kuopusta kun maha oli kaikki edessä toisin kuin esikoisen odotusaikana kun levisin joka puolelle .Mulla oli nimet valmiina molemmille ja olihan se ylläri jokaiselle jotka poikaa miettivät että sieltä tulikin tyttö mut entäs sitte? Ei aina voi onnistua edes lapsen teossa niin että kaikille kelpaisi tulokas. Kyllä tuo likka on ollut ihan saman arvonen kuin siskonsakin ja isänsä kanssa on tosi hyvät ja lämpimät välit.

Sain just vikonloppuna kuulla että meidän pitäisi vielä tyttöä yrittää , kaksi poikaa kun on jo. Kyllä teille tyttö mahtuisi, lapsille jo mainostettiin että olisko kiva jos teille tulis sisko????
Voi että ihmiset jaksaa olla ärsyttäviä!!!!! Toisesta korvasta sisää ja toisesta ulos niin mä teen.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:

Joo tätä muuten pelkään, että jos nyt ajatellaan niin, että seuraava on myös poika, niin sit alkaa se sanominen, kai te vielä sen tytön teette :/ mie en itse halua kuin kaksi lasta ja se on sitten siinä. Olkoon kumpaa sukupuolta tahtojaan niin kaksi on minun ja mieheni elämään tervetulleita. Koskaanhan ei voi sanoo ei koskaan, mutta näin ollaan puhuttu. Noi ainaiset kommentit inhottaa ja kun niiden sanominen on näköjään minun ja mieheni suvussa alotettu jo niin aikaseen. Ensimmäisen kohalla jopa minun mummoni oli päättänyt ja laskenut meidän lapsen tytöksi. Siis kun sukuun on syntynyt 8 poikaa ja yksi tyttö niin oli laskenut, että nyt olisi suvussa sitten 8 poikaa ja 2 tyttö. Joutui muut sanomaan, että se lapsi on poika :/

Täällä kaksi tyttöä.. just niinkuin toivottu.

Kyllähän meile joku heittää välillä että koska pojan teette, mutta vitsinä. ei haluta lapsia enempää. eikä oo mitän tarvetta pojalle.. jos kolmas vahingossa tulis sais mielellään olla tyttö =)

Älä siis ap välitä. kivahan se pojalle on saada veli..
Ainahan sitä sanotaan mutta oikeesti ei siitä kannata itseensä ottaa

Meillä on esikoinen poika. Kaikki oli hyvä hyvä. Sitten vielä tyttö siihen, oli kommentti heti pojansyntymän jälkeen. No toinen oli tyttö ja ikäeroakin vain vuosi. Nyt kun kolmatta odotan, niin ihmiset kummissaan, miksi kolmas teillä on jo molemmat?

Meillä on kaksi tyttöä ja ekasta toivoin että olisi ollut tyttö vaikka kaikki hoki että poika tulee.Tokasta sitten mietin että no ihan sama kumpi kun tuo tyttö jo on mutta enemmän se mieltymys kääntyi tuonne tyttöön silloinkin ja tyttö tuli.Silloin kuulimme muutamilta ihmisiltä että no toivotaan että on poika..siihen jo sanoin että niin no samahan se tuo on kumpi tulee mutta toista tyttöä toivoisin.Nyt sitten ei olekkaan kuulunut juuri mitään mutta anoppi sitten kysyi joku aika sitten että meinaatteko poikaa kokeilla.Mies siihen sanoi että juu ajateltiin hakea sellainen maitokaupasta.Sen jälkeen ei ole mitään taas kukaan sanonut.Itse jos vielä lapsia tulee meille niin toivon taas tyttöä kun on kaikki tyttö jutut valmiina,mut sitähän ei voi itse päättää niin se on sitten kumpi tahansa.Mutta saa sitä aina haaveilla.Itse olenkin aina sanonut etten minä poikia osaisi edes kasvattaa ja siksi tyttöä toivon vielä kolmannesta jos sellainen meille vielä suodaan.Mut yllättävän vähällä me olemme kyllä päässeet tai sitten ne ei suoraan kukaan uskalla voivotella tai sanoa mitään.

meillä on kaveri piirissä perhe joilla on nyt 4 poikaa ja se äiti siellä on sanonut että niin kauan kokeillaan kun se tyttö tulee tosin perheen isä sanoi jo 3 kohdalla että jospa se olisi nyt tässä.

Yhteistyössä