Kenellä on sellainen anoppi:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuukkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuukkeli

Vieras
Joka syyttää sinua AIVAN kaikesta!
Vaikka mies olisi jotain "möhlinyt" niin se käännetään väkisin sun syyksi.
Sanotaan öö vaikka sellanen että mies on pettänyt sua ja anoppi saa kuulla ja se tulis sulle selittää että oliskos kannattanut antaa useemmin niin ei tarttis miehen ratketa huoriin!?!? Ja tää ei oo siis mitään omaa kokemusta mutta onko sellasia oikeasti vielä olemassa? joskus nuorempana oon moisista lajikkeista kuullu :D

Alkuperäinen kirjoittaja ei ole ei:
ei ole, se on alkoholisti, ei ainakaan päin naamaa ole koskaan mulle mitään sanonut, ihan totta ei koko 16 vuoteen

Mulla on itselläni kanssa sellainen joka ei ota puolia jos riidoista kuulee vaan tukee sitä joka tukea tarttee ja muutenkin todella auttavainen :) Mies oli ryyppy reissulla neljä päivää ja anoppi oli täällä mun tukena hoitamassa lasta ja taloutta :)

Kristinuskon mukaan se nainen on paha ja syntinen. Mies on täydellinen.
Oma äiti tuontyyppinen. Ei saanut mennä seurusteluaikana itsekään baariin jos mies ei päässyt armeijan takia.
Eipä nuo vanhemmat ihmiset voi kasvatukselleen mitään.
Kristinusko ei ole tasa-arvoinen. Nainen on synnillistetty. Nainen ei saa olla vapaa ja villi. pitää olla kiltti.

Alkuperäinen kirjoittaja Kuu:
ei ole, se on alkoholisti, ei ainakaan päin naamaa ole koskaan mulle mitään sanonut, ihan totta ei koko 16 vuoteen

Mulla on itselläni kanssa sellainen joka ei ota puolia jos riidoista kuulee vaan tukee sitä joka tukea tarttee ja muutenkin todella auttavainen :) Mies oli ryyppy reissulla neljä päivää ja anoppi oli täällä mun tukena hoitamassa lasta ja taloutta :)

Potkut perseelle sulla ja miehellesi. anoppi kasvattanut rentun ja sinä taidat olla samanlainen. yksi lapsi ja talous... pitäisi sujua niiden hoito ihan ilman anoppiakin.

Erään ystäväni anoppi on juuri tuollainen, mutta omani on ihan toista luokkaa,onneksi!
Anoppi ei puutu meidän asioihin ainakaan suoraan. Hienovaraisesti saattaa joskus vihjailla. Esimerkkinä: mun mies nukkuu sohvalla,ihan omasta tahdostaa. (pitää olla telkku päällä,mitä minä en voi sietää ) Anoppi oli kysäissyt pojaltaan että "nukutkos sinä aina tuossa sohvalla?"..tyyliin että onkos vaimo sinut siihen laittanu :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuu:

Potkut perseelle sulla ja miehellesi. anoppi kasvattanut rentun ja sinä taidat olla samanlainen. yksi lapsi ja talous... pitäisi sujua niiden hoito ihan ilman anoppiakin.

No ehkä olet vaan kateellinen jos oma anoppisi ei kerran tätä tee jos miehesi on ulkomailla ryyppäämässä ja minä aika pitkälti sängynpohjalla riskiraskauden takia.
Mutta kiitos tosta niin asiallisesta kommentista...

No mulla on kokemusta vastaavasta anopista,tosin onneksi entinen anoppi kuin entinen puoliso:D
Tämä anoppi puolusti poikaansa henkeen ja vereen,olihan hän oikea äidin täydellinen kullanmurunen ja ainut semmoinen.Minä olin paha:(
Lapsenkin erehdyin tuolle tekemään ja miestä kun ei muu kiinnostanut kuin tekotapa ja hylkäsi niin minut kuin lapsensa heti eikä vähenpää kiinnostanut niin sain tältä anopilta kuulla senkin kuinka vain minä yksin olin halunnut lapsen ja kuinka tuo yksin olikin minun ajatus koko perheen perustaminen:(
Mies teki kaikkensa,lapsen ensimmäisen elinvuoden aikana,kävi niin minuun kuin lapseen käsiksi sun muuta ja anoppi puolusti poikaansa,riitoihin tarvitaan aina kaksi.
Kiva kuunnella tuommoista riitoihin aina kakasi tarvitaan paskaa kun et ole edes toiselle mitään sanonut kun ovesta sisään tuli ja mäjäytti turpiin.
Ja tämän anopin lempilauseita olikin joka kädenkäänteessä nauraa tuota riitaan tarvitaan aina kaksi,
ja toinen sanonta johon anoppini vain nauroi oli myös poikani vain tykkää hiukan koitella sinua,et kai leikistä suutu?
Että laikiä kun toinen hakattu,ihme huumoria siinä suvussa:(Ei varmaan tarvi ihmetellä miksi siis entinen anoppi kuin puoliso:D

Alkuperäinen kirjoittaja vittumainen ex-anoppi ja ex-mies:
No mulla on kokemusta vastaavasta anopista,tosin onneksi entinen anoppi kuin entinen puoliso:D
Tämä anoppi puolusti poikaansa henkeen ja vereen,olihan hän oikea äidin täydellinen kullanmurunen ja ainut semmoinen.Minä olin paha:(
Lapsenkin erehdyin tuolle tekemään ja miestä kun ei muu kiinnostanut kuin tekotapa ja hylkäsi niin minut kuin lapsensa heti eikä vähenpää kiinnostanut niin sain tältä anopilta kuulla senkin kuinka vain minä yksin olin halunnut lapsen ja kuinka tuo yksin olikin minun ajatus koko perheen perustaminen:(
Mies teki kaikkensa,lapsen ensimmäisen elinvuoden aikana,kävi niin minuun kuin lapseen käsiksi sun muuta ja anoppi puolusti poikaansa,riitoihin tarvitaan aina kaksi.
Kiva kuunnella tuommoista riitoihin aina kakasi tarvitaan paskaa kun et ole edes toiselle mitään sanonut kun ovesta sisään tuli ja mäjäytti turpiin.
Ja tämän anopin lempilauseita olikin joka kädenkäänteessä nauraa tuota riitaan tarvitaan aina kaksi,
ja toinen sanonta johon anoppini vain nauroi oli myös poikani vain tykkää hiukan koitella sinua,et kai leikistä suutu?
Että laikiä kun toinen hakattu,ihme huumoria siinä suvussa:(Ei varmaan tarvi ihmetellä miksi siis entinen anoppi kuin puoliso:D

No juu ei tartte... En ymmärrä tuollaisia.
Oma äitini on taas sellainen että miehessä on kaikki vika siinä ei ole mitään hyvää... En ymmärrä miksi hän on tuollainen mutta enpä mä ole enää hänen kanssaan missään tekemisissä-

Yhteistyössä