Kenellä on tatuointi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hemuliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hemuliina

Jäsen
14.07.2004
489
0
16
Missä teillä on tatuointi?
Ite oon menossa laittaan tällä viikolla ja jännittää ihan sikana :D :whistle: Alaselkään laitan,en oikeestaan muuhun paikkaan halunnu ku just tonne tai sit niskaan,mut niskaan ei tuo kuva sovi minkä meinaan laittaa.
Sattuuko se paljon?
Huh saas nähä jänistääkö tää viime hetkellä,kovasti kyllä haluun laittaa
:D

Alkuperäinen kirjoittaja hemuliina:
Ite oon menossa laittaan tällä viikolla ja jännittää ihan sikana :D :whistle: Alaselkään laitan,en oikeestaan muuhun paikkaan halunnu ku just tonne tai sit niskaan,mut niskaan ei tuo kuva sovi minkä meinaan laittaa.
Sattuuko se paljon?

Heippa :wave:

Mulla on kolme kuvaa lapaluussa ja käsivarressa ja nilkassa...Käteen ei sattunut Selkään sattun jonkin verran ja nilkkaan sattui vaan jossain kohdissa..Minäkin neljättä suunnittelen kun siihen tunteeseen jää koukkuun mikä tatuoidessa tulee=)

Mulla on tossa vasemmassa olkavarressa.Menin aikoinaan sen siihen laittamaan kun täytin 18.Muistan kyllä miten jännitti!Ei kuitenkaan sattunut yhtään.Nyt itselläkin kova tatskakuume ollut jo monta vuotta,katotaan kun imetyksen lopetan niin josko sitten itsekin sais uuden kuvan hankittua!!

alaselässä ja tississä on.
alaselkään ei silleen sattunut hirveesti paitsi reunakohdat, vituttaakin nyt mennä paikkaan tatskaa ku juuri niistä kipeimmistä kohdista on lähteny värit :headwall:

Selässä, pohkeessa, kummassakin olkavarressa. Viikon sisällä 2 kuvaa hakkautin ja tällä viikolla lisää pitäis mennä laittaa. Seitsämän kuvaa odottamassa jokaisella kuvalla mulle henk.kohtainen merkitys.

Ja totta se on että tähän hommaan jää koukkuun.

Sattuuko se paljon?

Mulla on 4 tatuointia , viimeks laitoin alaselkään (kuva profiilis) ja sanon suoraa että sattu aivaaan Vi****na
|O Kädes kans ja tos peukun ja etusormen välis, niin ja olkavarres :) Alaselkä ja kaula taitaa olla herkimmät paikat,mutta ei se välttämättä kaikille satu yhtä lujaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Sattuuko se paljon?

Mulla on 4 tatuointia , viimeks laitoin alaselkään (kuva profiilis) ja sanon suoraa että sattu aivaaan Vi****na
|O Kädes kans ja tos peukun ja etusormen välis, niin ja olkavarres :) Alaselkä ja kaula taitaa olla herkimmät paikat,mutta ei se välttämättä kaikille satu yhtä lujaa :D

näinpä,ite otin kans alaselkään ja ihan kiitettävästi tuntu..!!!!

Mulla on olkapäässä tribaali, joka menee myös käsivartta pitkin, ei sattunut oikeastaan yhtään, toinen nilkassa, ja voin sanoa, et sattu aivan s*tanasti, ja sit pieni kuva nivusissa, ei sattunut ollenkaan.

Mä meinaan laittaa tatskan nilkkaan sisäpuolelle (tai siis "alapohkeeseen", vaikea selittää) ensi keväänä... mut sellaista rupesin kyselemään, et minkä hintaisia tatskat on? Noin niiku suunnilleen? Meiningissä laittaa pieni (vähän isompi ku 2?:n kolikko) aurinko...