Kenellä palstalaisella eniten viestejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja I-ha-na
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ei tietääkseni ole eniten, vaikka tämä onkin 11384. viestini. Edellisen muutoksen yhteydessä multa hävisi lähes 10 000 viestiä. Jaanuska taisi jossain vaiheessa "johtaa kisaa".

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mulla ei tietääkseni ole eniten, vaikka tämä onkin 11384. viestini. Edellisen muutoksen yhteydessä multa hävisi lähes 10 000 viestiä. Jaanuska taisi jossain vaiheessa "johtaa kisaa".

Juu niin johdin.. ja reilusti ja miulla yli puolella hävis, nykyään en oikein ehdi..

keittiönoidalle: en oo unohtanu sitä joululahjaa mut homma hoituu ens kuussa..

Tarkistin yhdestä kerhosta jossa kuulun niin lukemia näytti olevan 21505 kpl (0,45%) viesteistä

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
keittiönoidalle: en oo unohtanu sitä joululahjaa mut homma hoituu ens kuussa..
Ei ole hengen hätää =)

No hyvä... tässä on ollu kaikenlaista menoa..

taustalla nimimerkillä on 65 000 ja risat viestiä :whistle: sai tosin uudistuksen myötä vieras nikkien musteneet viestit itselleen koska rekkas itsensä vieras nikille ennen sitä :D

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
taustalla nimimerkillä on 65 000 ja risat viestiä :whistle: sai tosin uudistuksen myötä vieras nikkien musteneet viestit itselleen koska rekkas itsensä vieras nikille ennen sitä :D
mistä sie tuon sait selville?
:o

http://keskustelu.kaksplus.fi/t778006

http://keskustelu.kaksplus.fi/profiili-798c0ae9-d607-4cbd-b4ba-516e14cbca8c

elikkä kaikkihan tietää et osa nikeistä jotka oli vierailijoita vanhalla palstalla jouduttiin muuttamaan "mustiksi" mutta jokupa oli rekannut vieras nimimerkin sitä ennen ja nyt muuttanut sen taustalla nikiksi =) kurkkaa vaikka ton keskustelun vieras-profiiliin :D

Mullakin on melkoinen määrä viestejä kadonnut uudistusten yhteydessä (useampi kymmenen tuhatta kai yhteensä ), mutta en yllä eniten kirjoittaneiden joukkoon millään. Nykyään vielä vähemmän, kun pitää olla töissäkin. Oonkohan löytänyt sen paljon puhutun elämän, ainakin osittain ehkä ;)

sopinee tähän ketjuun kyssäri... onko kaikki nikit joita ennen uudistusta käytti ns. vapautuneet?? Eli mä en pääse iänikuisella (palstan alkuajoilta lähtöisin olevalta) nikilläni rekkautuun, mut en oo täällä siihen "nikkiini" törmännyt..

Alkuperäinen kirjoittaja t-rex:
sopinee tähän ketjuun kyssäri... onko kaikki nikit joita ennen uudistusta käytti ns. vapautuneet?? Eli mä en pääse iänikuisella (palstan alkuajoilta lähtöisin olevalta) nikilläni rekkautuun, mut en oo täällä siihen "nikkiini" törmännyt..

Mulla ainkin on edellinen nikkini tallessa. Tosin pääsen sillä rekkautumaankin.

[quote="Töllin Ruusa"

Mulla ainkin on edellinen nikkini tallessa. Tosin pääsen sillä rekkautumaankin.

[/quote]

edes toi kun laitoin et salasana unohtunu niin ei tullu vanhalla nikillä tietoja mut tällä uudella tulee... Sit ku koitin rekisteröityä tolla vanhalla uusiks (?) niin se on kuulemma jo käytössä...
No ei auta muu kuin sopeutua uuteen...
Kiitti sulle kuiteski... :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
mistä sie tuon sait selville?
:o

http://keskustelu.kaksplus.fi/t778006

http://keskustelu.kaksplus.fi/profiili-798c0ae9-d607-4cbd-b4ba-516e14cbca8c

elikkä kaikkihan tietää et osa nikeistä jotka oli vierailijoita vanhalla palstalla jouduttiin muuttamaan "mustiksi" mutta jokupa oli rekannut vieras nimimerkin sitä ennen ja nyt muuttanut sen taustalla nikiksi =) kurkkaa vaikka ton keskustelun vieras-profiiliin :D
no niinpä onkiin :D
Ei varmaan kukaan pane paremmaks.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Mullakin on melkoinen määrä viestejä kadonnut uudistusten yhteydessä (useampi kymmenen tuhatta kai yhteensä ), mutta en yllä eniten kirjoittaneiden joukkoon millään. Nykyään vielä vähemmän, kun pitää olla töissäkin. Oonkohan löytänyt sen paljon puhutun elämän, ainakin osittain ehkä ;)

Juuh niiku miekin.. enää ei ole aikaa istua monia tunteja..

Uusimmat

Yhteistyössä