Kenellä positiivista sanottavaa lapsensa päiväkodista!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plop
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plop

Vieras
Ajattelin vaan kun täällä yleensä puhutaan vain paskaa päiväkodeista ja niiden tädeistä...
Meidän poika on ainakin tosi kivassa pk:ssa. Ryhmässä on ihanat tädit, jokainen erilainen, mutta omalla tavallaan mukava. Välit on hyvät ja joka aamu ja iltapäivä jutellaan mitä kuuluu ja miten poika pärjää. Ja jos ihmettelen jotain, niin kysyn suoraan. Aina tulee asiallinen vastaus. En siis oikein tajua mitä järkeä täällä on päivitellä jotain pk:n toimintaa, eikai se mitään auta!!!

Mulla ei ole juuri pahaa sanottavaa meidänkään pk:sta..poika tykkää mennä sinne ja ihan selvästi nauttii kaikesta toiminnasta. Tädit ovat kivoja, vaikkei me mitään sydänystäviä ollakaan... =)

mulla on positiivista sanottavaa vain!!!! :)
Tosin vasta viikko takana hoitoa, mutta kaikki tädit vaikuttaa kivoilta. Toiset tosi lempeitä ja toiset tiukempiotteisia, niinkuin pitää ollakkin.
Ryhmä on sopivan kokoinen ja mukavia lapsiakin tuntuu olevan.
Lisäksi sijainti on täydellinen meille.
Varmaa vielä muutaki mut ei kuite mitää negatiivista :D

Mulla on ainakin pelkästään positiivista sanottavaa! Okei, ainoa negatiivinen asia on se että vaateet tuppaa menemään toisinaan sekaisin (vaikka nimimerkittyjä ovatkin), mutta siis kiva pieni pk, kodinomainen, riittävästi henkilökuntaa, lapsi viihtyy: menee aamulla mielellään pk:in ja innoissaan kertoilee (sen minkä osaa) päivän tapahtumista ja ruokakin kuulema lapselle maistuu ja päikkäritkin sujuu. Parin viikon päästä on hoitaja-vanhemmat tapaaminen jossa käydään läpi yhdessä meidän tytön kehitystä, käyttäytymistä jne.

Tytön päiväkodissa kaikki hoitajat vaikuttaa oikeasti siltä, että ne erityisesti pitää meidän tytöstä.

Varsinkin yksi virolainen hoitaja on tosi mukava.

:wave:

Ainoo negatiivinen liittyy siihen, että olen jo helmikuussa hakenut kakkoselle paikkaa sieltä "varmuuden vuoksi" alkaen syksystä 2008 (tarkoituksena alkaa töitä etsiä). Nyt ollaan kuukausi oltu jo töissä eikä vieläkään paikka ole irronnut. Olisi niin kiva saada molemmat muksut samaan paikkaan.

Poika on vasta aloittanut ja en voi muuta kuin :)
Hyvä paikka ja kivat sekä ammattitaitoiset hoitajat. Muutama vähän leipintynyt ja nyrpeämpi hoitoja talossa kyllä on mutta onneksi eivät ole pojan ryhmässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Mulla on pelkästään hyvää sanottavaa lasten päiväkodista. :)

Peesi ja olen aina sanonut, että meidän päiväkodissa työskentelee motivoitunut, aivan ärimmäisen ihana ja joustava henkilökunta, joka tekee työtä koko sydämellään.Ikinä eivät ainakaan ulospän ole näyttäneet, jos jotain pk:n sisäisiä ongelmia on, eikä se ainakaan ole koskaan vaikuttanut lasten hoitoon mitenkään..Nyt enää kuopus päiväkodissa ja odottaa vaan, että milloin loma loppuu , että pääsisi päiväkotiin.
Kiitos heille, kun jaksavat minunkin lastani hoitaa

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:

Ainoo negatiivinen liittyy siihen, että olen jo helmikuussa hakenut kakkoselle paikkaa sieltä "varmuuden vuoksi" alkaen syksystä 2008 (tarkoituksena alkaa töitä etsiä). Nyt ollaan kuukausi oltu jo töissä eikä vieläkään paikka ole irronnut. Olisi niin kiva saada molemmat muksut samaan paikkaan.

Meidän nuorin oli jonossa 10 kk kunnes pääsi tuohon samaan päiväkotiin. (oli 6 kk toisessa päiväkodissa, loput lomalla). Nyt isoveli on kuitenkin 5 ryhmässä, joten taas eri paikoissa. Olishan se ollu kätevää jos olisivat saaneet olla samassa paikassa.

No mulla ei ainakaan oo, kun tyttö tuntuu viihtyvän siellä ihan liian hyvin! On siis tällä hetkellä tosi lyhyitä päiviä, n. 3 h (opiskelen). Heti sen jälkeen kun siellä alettiin käymään, on ollut kotona ihan yhtä myrskynmerkkiä vain, vaikka olis syönyt, juonut ja nukkunut. Päivähoidossa on iloinen. Mun seura ei ilmeisesti kelpaa! Päiväkoti vei multa tyytyväisen lapsen! |O

Ihan mahtava päiväkoti meillä! Nyt syksyllä on muutama 3-vuotias siirtynyt isompien ryhmään, joten pienempien ryhmässä (jossa poikamme on) on ollut aika vähän lapsia. Monena päivänä olen katsonut että ryhmässä 5-6 lasta, ja hoitajina lto, 2 hoitajaa ja monesti 2 harjoittelijaa. Joten kaikille oma syli, vau! Ja vain yksi alle vuoden ikäinen. Ja KAIKKI hoitajat todella mukavia ja fiksuja :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Noppis:
No mulla ei ainakaan oo, kun tyttö tuntuu viihtyvän siellä ihan liian hyvin! On siis tällä hetkellä tosi lyhyitä päiviä, n. 3 h (opiskelen). Heti sen jälkeen kun siellä alettiin käymään, on ollut kotona ihan yhtä myrskynmerkkiä vain, vaikka olis syönyt, juonut ja nukkunut. Päivähoidossa on iloinen. Mun seura ei ilmeisesti kelpaa! Päiväkoti vei multa tyytyväisen lapsen! |O

Päiväkodissa ei kehtaa kiukutella niin kotona sitten kiukuttelee senkin edestä.

Etenkin esikoisen eskarivuosi saa niin isot kiitokset, ettei tosiakaan. TEkivät aivan mahtavia taidejuttuja, musiikkia, uvataidetta, luontoretkia, teatteretkiä jne. JA ne tyypit siellä töissä, aivan huippuja!

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:

Etenkin esikoisen eskarivuosi saa niin isot kiitokset, ettei tosiakaan. TEkivät aivan mahtavia taidejuttuja, musiikkia, uvataidetta, luontoretkia, teatteretkiä jne. JA ne tyypit siellä töissä, aivan huippuja!

Olikohan meillä sama eskari? :heart:

mä tykkään meidän päiväkodista missä poika on. hoitajat on kivoja,vain yksi on vähän kummallinen,mutta sekin tekee työnsä.pojalla on siellä kavereita ja kaikki sujuu hyvin.

Yhteistyössä