Kenellä vanhan äitiyspakkauksen keltainen hoitoalusta josakin lähellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Eli tarvitsisin kyseisen hoitoalustan mitat.

Meillä oli kyseinen hoitoalusta (vuoden 2002 pakkauksesta) hoitopöydän päällä ja se toimi soper hyvin.

Nyt saatiin samanlainen hoitopöytä ja ostettiin siihen sellainen kunnollinen hoitoalusta, mutta se ei sovi pöytään sitten alkuunkaan :/ Niinpä ajattelin, että jospa jostain akupasta saisin sitä patjaa palan...mutta kun en tiedä että minkä kokoinen se on.

Ja koska olen hetikaikkimullenyt niin haluan mennä ostamaan sen nyt, enkä siis ole kotona jotta voisin hoitopöydän päällisen mitata...ja säästyypä bensaa ja luontoakin kun en edestakaisin kaasuttele :)

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Jos mittaat hoitopöydän sisämitat, ja saat oikean kokoisen? Veikkaan et oli noin 70-80 cm/sivu..

Näin teenkin, mikäli ei kellään sitä nyt ole lähistöllä...mutta muutoin tosiaan mieluusti kipaisisin sen hakemaan kaupasta matkalla, kun ajan tuon ostoskekuksen ohi kun töistä lähden kotio.

Alkuperäinen kirjoittaja f:
Osta retkipatja tai jumppaalusta ja leikkaa siitä sopiva pala.

Meinasin vain, että ettei se retkipatja sitten vain ole liian kapea?!

Onkohan mulla nyt jokin ongelma ulosannissa :D

Siis toki voin niin tehdä, mutta kun en ole nyt kotona vaan töissä ja ajattelin, että kun ajan ostoskekuksen ohi niin siinä samalla voisin sen kaupasta ostaa. Ettei siis tarvitse ajaa kotiin ensin mittaamaan ja sieltä ostoskeskukseen ja takaisin taas kotiin. Ettei siis tarttisi edestakaisin ajella :)

Jos summamutikassa ostan palan sitä patjaa, niin meikäläisen tuurilla sitten se on sopivasti liian lyhyt joka suunnasta :)

n. 55x66cm

Tuo 55cm on varma mitta, mutta tuo toinen vähä epävarma, kun olen leikannut meidän alustasta reunaa pois. (oli repeytynyt vähän..). Nyt se mitta siis on 64cm ja muistaakseni sen pari senttiä leikkasin..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kelan sivuilta löyty mitat eli, Vaahtomuovipatja, 43x70x4 cm, freonivapaa

En tarkoita tätä patjaa, mikä on tarkoitettu vauvalle nukkumapatjaksi, vaan sitä hoitoalustaa, mitä ei enää tämän vuoden pakkauksessa ollut.

Mut niin... mistä sä ajattelit sitä hakea...? Tai missä semmosta myydään? Mä haluaisin jotain pepun kokosia kaistaleita sitä tavaraa muutaman kappaleen, istuinalustoiksi lasten retkille... Muttei mitään tietoa, että mistä sitä pitäis ostaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Mut niin... mistä sä ajattelit sitä hakea...? Tai missä semmosta myydään? Mä haluaisin jotain pepun kokosia kaistaleita sitä tavaraa muutaman kappaleen, istuinalustoiksi lasten retkille... Muttei mitään tietoa, että mistä sitä pitäis ostaa :)

No tämä onkin sitten jo pulma erikseen :laugh:

Kokeilen Etolaa ja Hong Kongia, sekä kodin 1 anttilaa...josko niistä joku tärppäisi. Jos ei, niin sitten pitää miettiä uusiksi.

Mmysö se retkipatjan osto ja siitä itse leikkaaminen, mikäli se vain on riittävän leveää on vaihtoehto.

Yhteistyössä