kenelle kaverina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AP

Vieras
en tiedä mitä minun pitäisi tehdä
paras kaverini on tapaillut (lue sekstailee) miestä, joka on jonkun verran julkisuudessa ja jonka tyttöystävä on pieniin päin. he tapaavat aina parhaan kaverini luona, jotta heitä ei nähtäisi yhdessä(eivätkä jää kiinni)
tunnen tämän raskaana olevan naisen ja hänellä ei ole epäilystäkään että paras ystäväni vehtaa hänen miehensä kanssa
tunnen syyllisyyttä, sillä mies ja paras ystäväni tutustuivat periaatteessa minun kauttani (vein ystäväni bileisiin jossa tutustuivat)
en tiedä mitä teen?? ollakko lojaali parhaalle ystävälle (joka loukkaa toista kaveriani) vai kerronko totuuden ei ehkä niin hyvälle kaverille (ja suututan parhaan ystäväni) joka varmasti pettyy mieheensä?

Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Soita seiskaan, kaikki asianomaiset saavat tietää, sä tienaat vinkistä rahaa ja kukaan ei saa tietää, kuka tiedon julkisti...

:headwall: juuuuuu. reilu peli ja silleen

Onko tässä yhtälössä alun alkaenkaan mitään reilua? Paha saa palkkansa, jopa paha seiskalle juoruaja, mutta hän saa sen rahana :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Soita seiskaan, kaikki asianomaiset saavat tietää, sä tienaat vinkistä rahaa ja kukaan ei saa tietää, kuka tiedon julkisti...

:headwall: juuuuuu. reilu peli ja silleen

Onko tässä yhtälössä alun alkaenkaan mitään reilua? Paha saa palkkansa, jopa paha seiskalle juoruaja, mutta hän saa sen rahana :D

no eipä oo kyllä :|

Pysyisin erossa. Jos ei mahdollista, niin koeta sanoa kaverillesi et haluaako varmasti olla rikkomassa toisen parisuhdetta? Mieshän kyllä päättää omasta puolestaan, ei ketään voi suhteeseen väkisin viedä.

ystävä on tietoinen miehen elämän tilanteesta ja sanoi minulle että he vain sekstailevat (eikä koskaan tule muuta olemaan) eikä kukaan pahoita mieltään kun kukaan tiedäkkään...

Yhteistyössä