Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Kukko löytää tiensä sinunkin sydämmeesi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Eikä munia edes piilotella mihinkään.
Otan kaapista pussin ja annan suklaamunat lapsille.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Alkuperäinen kirjoittaja :):Kukko löytää tiensä sinunkin sydämmeesi![]()
Sitä odotellessa.![]()
Tää "munapussi kaapin ylähyllyltä" on perinne lapsuuskodista ja perinteitä pitää vaalia.
Alkuperäinen kirjoittaja :(:kohta perinteet vaalii SUA! taivu tai tuhoudu!
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Alkuperäinen kirjoittaja :(:kohta perinteet vaalii SUA! taivu tai tuhoudu!
*tunkee munia tyynyjen alle, pipoihin, takapihalle ja koiran ruokakuppiin"
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta::wave:
Mie yhteen aikaan piilottelin munia, mutta nytttemmin kun lapsia on useita, niin ois aika mahdotonta järjestää munien etsintää niin, että pienetkin saisivat osansa ja ilon löytää muna piilosta.
Tai sit siinä menis kauheesti aikaa, kun ensin etsis pienet, sit keskimmäiset ja sit isot... ja siihenmennessä, kun isot oisvat löytäneet aarteensa, pienet ois jo ehtineet tuhota omat munansa... ja ois sitä "anna mulle, saanko maistaa... Mut ku mä haluuun, haluun heti!" - kinuamista yllin kyllin *siis laiskana ja helpomman kautta menen, ja annan munat pussista suoraan*
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Sori, niitä ei tungeta, ne munitaan!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Alkuperäinen kirjoittaja :(:kohta perinteet vaalii SUA! taivu tai tuhoudu!
*tunkee munia tyynyjen alle, pipoihin, takapihalle ja koiran ruokakuppiin"
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Sori, niitä ei tungeta, ne munitaan!![]()
Joo, heti menee pieleen. En ala.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Höh, tylsää...meillä käy vieläkin ja mä täytän sentään kohta 20 ja veli 18v :ashamed:Ja pikkujouluna tonttu toi paketit meille parvekkeelle...kävin yöllä vessassa ja vilkaisin samalla olohuoneen ikkunasta, onko paketit ilmestyny, en malttanut odottaa aamuun :snotty: *ikuinen lapsi*
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Mua nauratti sillonkin ihan kamalasti, kun kerroit miehesi sormesta ja sirkkelistä. Siis ei sillä, että se olisi ollut hauskaa, mutta osaan suurperheen lapsena kuvitella, millainen härdelli teillä on ollut, kun tilanne oli päällä.Kuinka muuten sormi voi?
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Täällä ei ole mämmiä eikä munia, jos omiani ei lasketa. Mitäs mä yksikseni täällä munisin?
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Täällä ei ole mämmiä eikä munia, jos omiani ei lasketa. Mitäs mä yksikseni täällä munisin?
Alkuperäinen kirjoittaja hah:Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Täällä ei ole mämmiä eikä munia, jos omiani ei lasketa. Mitäs mä yksikseni täällä munisin?
Et kai sä mikään kukko olekkaan?
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Täällä ei ole mämmiä eikä munia, jos omiani ei lasketa. Mitäs mä yksikseni täällä munisin?
Onko sulla ennestään munimiskokemusta? Jos on, niin mitä silloin munit?
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Alkuperäinen kirjoittaja hah:Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Täällä ei ole mämmiä eikä munia, jos omiani ei lasketa. Mitäs mä yksikseni täällä munisin?
Et kai sä mikään kukko olekkaan?
No en kai, kun ei ole tunkiotakaan missä kiekua. Yritän vaan kukkoilla täällä palstalla ja munaus on varmaankin lopputulos tämän kanalauman keskellä.![]()