Kenenkään muun mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cold
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Cold

Vieras
sellainen joka ei hirveästi huomioi kumppaniaan?

Minun on. Etäinen kuin mikä. Onko ihme jos muualta saatu huomio tuntuu hyvältä ei pahalta. Olen jo ihastunutkin erääseen mieheen, joka on ihastunut minuun. Lähinnä juuri tuon hänen käytöksen takia, minua kohtaan. Mitään pettämisjuttuja en ala, mutta pakko tunnustaa että haaveillut olen. :(

tuntuu että menetän ja paljon.

Muuten hyvä mies, ei juo hoitaa kotia ja lasta yhdessä minun kanssa.

olen luonteeltani hieman villi, lapsellinenkin, tämä aiheuttaa miehessäni usein myötähäpeää, toisaalta tuohon toiseen mieheen taas vetoaa nämä piirteet :D

Joskus tuntuu että tukehdun tänne! Lapsi ja työ pitää järjissään.

Pitäisi olla järkevä tylsä aikuinen mutta en minä pysty teeskentelmään ja olemaan mitään muuta kuin olen. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn:
Mitä sen "huomioimisen" pitäisi olla ja miten itse huomioitte miestänne?

Hellyyden osoituksia? Kauniita sanoja? Aviollisia puuhia?

Itse puhun hänelle kauniisti. Koitan käpertyä viereen, halata, lähinnä kavahtaa pois.

Mietinkin että jos pettäisin se olisi sama jos pettäisin kämppistäni.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olen luonteeltani hieman villi, lapsellinenkin, tämä aiheuttaa miehessäni usein myötähäpeää, toisaalta tuohon toiseen mieheen taas vetoaa nämä piirteet :D

Joskus tuntuu että tukehdun tänne! Lapsi ja työ pitää järjissään.

Pitäisi olla järkevä tylsä aikuinen mutta en minä pysty teeskentelmään ja olemaan mitään muuta kuin olen. :(

Vaikutatkin heti kiinnostavalta. Voisin hyvinkin olla tuo sinuun ihastunut mies...

Voi että, tuo olisi ihan hirveää, että kokee, että kumppani jotenkin häpeää...Että kerrankin, jos on edes omaa kivaa, toinen lytistää ja nitistää.
:( :hug:

Ap:n teksti on kuin minun elämästäni. Olen vuosia janonnut sitä huomiota ja kaikkea, mutta mies koskee lähinnä vain kun tahtoo seksiä. Lisäksi pettänyt minua ja muutenkin henkistä väkivaltaa vuosien saatossa. Tunteet kuolleet.

Viimeinen niitti suhteellemme oli, kun itse rakastuin yllättäin toiseen ja tajusin, että elämällä on tarjota minulle muutakin. Keräsin kaiken rohkeuteni ja ilmoitin haluavani eron. Prosessi parhaillaa menossa ja olen todella tyytyväinen ja minulla on ihana mies nyt.