Alkuperäinen kirjoittaja Ikävä !:
Minun rakkaani menetti muutama vuosi sitten pikkusiskonsa auto-onnettomuudessa, yllättäen? Hän on vieläkin asiasta, ymmärrettävästi todella surullinen, mutta en oikein osaa auttaa mitenkään, tuntuu niin pahalle katsoa kun toinen kärsii niin kovasti! Rakastan häntä ylikaiken ja haluisin auttaa. IKÄVÄ hänellä on todella kova, siskoaan.

Voiko sitä ikinä ymmärtää tuollaista asiaa.
Hei! Uskon hyvin vahvasti siihen, että kuolemaa ei ole. Ystävääsi auttaisivat varmasti kirjat, jotka kertovat kuolemanjälkeisestä elämästä. En muista tarkalleen niiden nimiä, mutta yksi on ainakin "Sielujen kohtalo" ja "Sielujen matka" ja on myös helpompi lukuisia kirjoja aiheesta.
Sitten tiedätkö, että on olemassa ihmisiä, jotka pystyvät olemaan yhteydessä sinne toiselle puolelle. Minä soitin ihan vasta eräälle "tietäjälle", kun etsin tosi tärkeää kadonnutta avainta. Hän neuvoi avaimen paikan ja lisäksi kysyin toimiiko hän meediona, koska minua kiinnosti se asia... Mies sanoi, että kyllä kykenee. Hän kuvaili luoksensa jo tulleen kaksi sielua, ja hän kuvaili jo edesmenneet mummuni ja ukkini. Ukkini hän kuvaili niin yksityiskohtaisesti, että se oli aivan uskomatonta! Se tuntui minusta uskomattomalta, vaikka minä uskon henkimaailman olemassaoloon. Lisäksi mies välitti mummun ja ukin viestit minulle. He mm. toivottivat minulle paljon onnea ja en meinannut saada sanaa suustani. Olin edellisenä päivänä täyttänyt kolmekymmentä. Tämän mies toimii rajatieto organisaatiossa ja on vanhempi mies,.
Tuon kirjoituksesi nähtyäni minä ajattelin, että poikaystäväsi sisko on varmasti siellä henkimaailmassa ja sinne nähdään ja kuullaan kaikki mitä täällä maailmassa tapahtuu. Poikaystäväsi tai sinä pystyisitte varmasti saamaan yhteyden siskon sieluun, jos haluaisitte. Jos on jäänyt jotain sanomatta tai haluaisitte varmistuksen, että hän voi hyvin. Niin poikaystäväsi voisi jatkaa elämäänsä täällä ehkä hieman helpottuneempana ja ikävä hellittäisiedes hieman.
Itse asiassa pois siirtyneelle voi puhua ja hän saattaa tulla uneen vastaamaan. Minulla kävi kerran sillä tavalla. Olin vaikeuksissa ja huusin hätääni tähtitaivaalle. Tuli mieleen ukki ja ikävöin häntä ja kysyin voiko ukki auttaa, jos sinne kuulee. Ukki tuli uneeni ja kertoi minulle, että hän on kuullut minut! Unessa ajattelin että miten ihmeessä se on mahdollista... ja unessa ukki "kuuli" ajatukseni ja sanoi "Kaikki sinne kuullaan".