kenkäkuivuriasiaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja märkiin kenkiin kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

märkiin kenkiin kyllästynyt

Vieras
Olen tätä laitetta tässä mietiskellyt, mutta kokemuksia kuulisin :)

Olen nyt lukenut (googlettanut ja täällä haku-toiminnolla etsinyt) että sellainen letkumalli on kai hyvä. Eli sellainen missä on 4 putkea mistä lämmintä ilmaa tulee ja saa sitten vaikka kahdet parit yhtäaikaa kuivattua.

Olemassa on myös niitä kapuloita jotka laitetaan kengän sisälle. Onko niistä kenelläkään kokemusta? Huomattavasti halvempia olis kuin toi toinen versio mutta tekeekö tällä sitten mitään?

Entä jos sitten satsaa tuohon letkulliseen niin onko hyviä merkkejä ja vastaavasti onko vastaan tullut huonoja joilla ei mitään tee?

Tänään katsoin Prismassa ja siellä oli Wilfa merkkinen tuo missä on nuo letkut. Onko siitä kokemusta?

Meillä on se puhaltava malli, merkkiä en muista, maksoi n.40e, ostettu gigantista. On toimiva. muistan et meillä lapsena oli ne patukat, mut en muista sen enempää, märissä kengissä en kuitenkaan muista kulkeneeni.. letkumallille pitää olla paikka seinässä. me tehtiin kyllä erillinen teline kun ei ollut töpseliä sopivassa paikassa, mut voi laittaa myös ruuvit seinään ja jos ei voi koko ajan olla niillä sijoillaan niin saa kätevästi pois..

kiitos vastauksesta, onko tuo seinään kiinnitys aivan ehdoton? kun sitä nimittäin olen tässä miettinyt kun ei meillä ole paikkaa mihin kiinnittää sitä, siis just ei ole pistorasiaa siellä mihin sit sen kenkänkuivurin laittais..

Ja lisää kokemuksia otan vastaan :)

meillä on tuollainen neljän juttu, ja tosi hyvä, seinässä on kiinni telineessä. Meil on mökillä pienes eteisessä sekä kotona pesuhuoneen nurkassa, mut saunapäivinä töpseli on seinästä pois.

Yhteistyössä