no kyllä vielä laittaisin ballerinat, vuoden ajan huomioiden...tosin riippuu siitäkin minkätyyppinen yläosa on
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:En osaa neuvoa kenkäongelmassasi, mutta kysyn mihin yökerhoon Jyväskylässä menet?Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Illalla siis yökerhoon, ja tuli mieleen, että millaiset kengät tähän aikaan vuodesta on korrektia pukea pillifarkkujen kanssa... kummat valitsen?
Balleriina-tyyppiset ihan matalat kengät vai sitten nilkkurit, joissa on hiukan vartta (ei kuitenkaan saappaat), varsi menee housujen lahkeen alle?
Korkkarit olis varmaan ihan paras ratkaisu, mutta sellaisia mulla ei ole nyt tähän hätään...)
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:no kyllä vielä laittaisin ballerinat, vuoden ajan huomioiden...tosin riippuu siitäkin minkätyyppinen yläosa on
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Nyt kaikkien vaihtoehtojen jälkeen laittaisin itse:
Pitkän epäsymmetrisen tunikan, pillifarkut ja mustat ballerinat. Onko sulla punainen laukku? Jos on niin ota se sitten vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Nyt kaikkien vaihtoehtojen jälkeen laittaisin itse:
Pitkän epäsymmetrisen tunikan, pillifarkut ja mustat ballerinat. Onko sulla punainen laukku? Jos on niin ota se sitten vielä.
Ei ole. Vain mustia laukkuja.
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Nyt kaikkien vaihtoehtojen jälkeen laittaisin itse:
Ei ole. Vain mustia laukkuja.
No ei se haittaa! Laita silti kaikki muu mustaa ja pidä housut sellaisena kivana "pilkkuna" asussa.
Tai....jos ne punaiset ballerinat on täysin samaa väriä housujen kanssa niin ehkä sitten vois laittaa ne?
Sori jos mä sekoitin nyt lisää![]()