Kenkien hankintakysymys.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zenn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

zenn

Aktiivinen jäsen
25.01.2010
2 228
1
36
Tampere
Tilanne on se, että nyt on parit lenkkarit enää sopivat ja niissä ei ole yhtään kasvuvaraa (ainoastaan 5mm käyntivara) Pitäisiköhän ostaa kuitenkin vielä täksi kesäksi yhdet lenkkarit ja syksyksi kumpparit ja sitten talvitepsut, vaiko vain yhdet gore-tex kengät ja talvitepsut. Kas siinä pulma.

Kyllä mun mielestä syksyllä on oltava lapsella kumpparit jos meinaa ulkoilla (kuten useimmat kai aikoo), sadepäiviä nyt kuitenkin ihan jokunen tulee väkisinkin.

[QUOTE="millaaa";24366788]Kyllä mun mielestä syksyllä on oltava lapsella kumpparit jos meinaa ulkoilla (kuten useimmat kai aikoo), sadepäiviä nyt kuitenkin ihan jokunen tulee väkisinkin.[/QUOTE]

Gore-tex kengillä pärjää kyllä sateella, se ei ole ongelma. Enemmän mietin, että josko tulee liian lämpimiä päiviä niille heti kun lenkkarit on jääneet pieniksi.

Riippuu lapsen iästäkin. Ja paikkakunnasta.
Luulen että meillä mennään täällä etelässä "kesälenkkareilla" vielä kuukauden päivät ainakin ennen kuin siirrytään välikausigoretexeihin. Ja kumppareita ei pidä "erkkikään" lämpimällä säällä ulkoillessa. Luulen että ostaisin itse vielä kesälenkkarit ja sitten syyskengät erikseen.

[QUOTE="millaaa";24366841]ok, minusta ne on vaan hitaat kuivumaan, niin että joutuu sitten märillä kengillä lähtemään seuraavaan menoon jos ei muita popoja ole :)[/QUOTE]

Ne nyt on vaan märät ulkopuolelta ja meillä nyt ei ole aina sellaisia välttämättömiä menoja, että ei ehtisi odottaa, että kengät kuivuvat patterin päällä.

Riippuu lapsen iästäkin. Ja paikkakunnasta.
Luulen että meillä mennään täällä etelässä "kesälenkkareilla" vielä kuukauden päivät ainakin ennen kuin siirrytään välikausigoretexeihin. Ja kumppareita ei pidä "erkkikään" lämpimällä säällä ulkoillessa. Luulen että ostaisin itse vielä kesälenkkarit ja sitten syyskengät erikseen.

1v8kk lapsi ja Tampere paikkakuntana. Kyllä toisaalta noilla olemassa olevilla lenkkareilla nyt varmaan kaksi viikkoa menee ja eiköhän ilmat ole kuitenkin sen verran viileähköt, että vk-goretexeilla pärjää.

Millään en haluaisi ostaa kovinkaan monia kenkiä, kun tietää että ne ei tule mahtumaan ensi keväänä.

Yhteistyössä