Keno, neuvokaas tyhmää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voitoista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voitoista

Vieras
Pelasin kymppikenoa eli 10 numeroa laitoin. Panoksena 2?. Miten ne voitot sitten menee?
Yritin veikkauksen sivuilta lukea mutta kun olin käsittävinäni että siellä sanotaan että jos on 0 oikein kerroin on 1, samoin jos on 5 oikein niin kerroin on tuon saman yks. Joskus ennen pelannut 2? panoksella niin kolmella oikein on saanut tuon 2? takas. Kun taas jos pelannut 1? panoksella niin 4oikein ei oo riittänyt voittoon.

Ihan pihalla miten tuo oikeen menee. Osaakohan joku neuvoa tyhmää?

Kymppikenossa saa voiton, jos ei oo yhtään oikein kerroimella 1. Jos on viisi oikein, niin saat sitten enemmän takas, mutta mä en nyt muista sitä kerrointa.

Kenossa on hyvä muistaa tää: "Vähintään puolet pitää olla oikein tasosta neljä eteenpäin"

Joo niin mä arvelin että omat sain pois. Mutta mua ihmetyttää just tuo että aina oon tuota kymppikenoa pelannut. Välillä 1 välillä 2? panoksella. Miten joskus saa 2? panoksella omat pois jos on 3 oikein lapussa? Eli vaikuttaako tuo panoskin jotenkin että sitten saa vaikka ois vähemmän osumia?

Kymppikenossa jos sullon 0 oikeen niin saat rahas pois. Jos taas 1,2,3 tai 4 niin ei saa mitään. Ja taas 5->tulee rahaa.

Mutta sillä panoksella ei oo mitäänmerkitystä jos osuu tuo 1-4kpl, pikkasen vaikeeta selittää =)

Mutta siis just noita veikkauksen sivuja tutkein ja katoin mun kenohistoriani niin siellä on peli jossa oon pelannut 2? panoksella ja osunut 3oikein niin voittanut sillä sen 2?.
Siks just niin pihalla kun jotenkin ristiriidassa mielestäni ohjeen kans.

Mulla näkyy tuolla rivinumeroiden perässä suluissa mitä tasoa on pelannut. Nähtävästi kerran oon pelannut lapun 8 tasoa, muuten kymppiä.

Voi kun ees kerran sen voittas, mutta lähinnä ajanvietepelinä tuo omatkin pois on hyvä.

Aika mystinen juttu kun meillä ei sitten näy noi tasot vaikka monta sivua voittoja tuolla historiassa. Mutta älä huoli, tosi pieniä voittoja ne on ollut tuon ison voiton jälkeen. Oiskohan kerran sen jälkeen tullu se 420e, mutta sitten se on korkeimmillaan jääny siihen 30e

Vakiona on sen 10 000e jälkeen ollu 1,5e ja taso 8. Parhaiten sitä kuulee tuttujen voittavan sillä 6 tasolla, mutta jokaisella ollu kyllä nykyään aika hiljaista voittojen kanssa. Jotenki tuntuu että loppu voitot kaikilla siihen kun arvonta ei tuu enää sillon ajoissa telkkarista :| Tai sitten kaikilla käy vaan niin huono tuuri.

Mutta en suosittele tätä samaa toimintaa mitä meillä eli viikoksi lappu aina vetämään. Pitää sitten laittaa joka saamarin viikko ja tappiota vaan tulee :/ Mutta toivossa on kiva elää että josko se taas napsahtas tulevaisuudessa isompi voitto :xmas: