Keräsin/ostin isyyspakkauksen ja nyt mietin onko tyhmä idea sittenkin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kampsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kampsu

Vieras
Ajattelin antaa sen muutaman viikon kuluttua kun äitiysloma alkaa, mutta nyt mietin onko sittenkin tyhmä idea. Laatikkoon olen ostanut tarpeellisia/ puuttuvia vauvanhoito tuotteita sellaisilla kuvilla joista ajattelen mieheni pitävän ja teettänyt mm. Bodin hänen harrastukseensa liittyvillä kuvilla (koska valmiina ei saa), lisäksi on pikkupullo erittäin laadukasta viskiä (lapsen syntymän kunniaksi otettavaksi) mies siis pitää/ keräilee viskeistä, kahvia, korvatulppia, elokuva, josta minä en pidä mutta on mieheni suosikki (ajattelin, että voi katsoa vauvan kanssa), kylpyankka (osti kummipojalleenkin sellaisen muutamia vuosia sitten koska kaikilla lapsilla kuuluu kuulemma olla sellainen), iltasatukirja (sama kuin miehellä ollut lapsena mutta ko. Kirja hävinnyt johonkin). Olen aika paljon käyttänyt vaivaa etsiessäni tuotteita esim. Hänen lempijääkiekko joukkueensa logolla varustettu tuttipullo jne. Ja nuo mitä luettelin erikseen ovat ainoat "turhat" eli ei tarpeelliset tavarat.

Lapsi on esikoinen ja mies tykkää yllätyksistä/ lahjoista mutta nyt jotenkin tuntuu oliko sittenkin jotenkin "tyhmä teini idea". Lapsesta olemme haaveilleet pitkään, joten nyt tuntuu, että innostun kaikesta tyhmästäkin asiaan liittyvästä todella paljon. Miehessäni tosin samaa vikaa :)

Varmasti mies ilahtuu. Jotenkin vaan huvittaa tämä suomalainen mentaliteetti. Nainen saa synnyttää kivulla vuorokauden, mies saa siitä hyvästä baari-illan. Äitiyspakkauksessa on äidille terveyssiteitä, isyyspakkauksessa on isälle viskiä.

Kiva kuulla positiivisia mielipiteitä! Tosiaankaan en ostanut mitään "maailman paras isi" krääsää kun ovat mielestäni ja varmasti miehenikin mielestä jotenkin korneja vaan olen etsinyt tuotteita josta hän luullakseni oikeasti pitäisi. Yhteistä taivalta takana 11 vuotta niin luulisin hänen makunsa tuntevani jo aika hyvin.

Jeps: meillä ainakin mies hemmottelee ja ostaa minulle lahjoja niin paljon, ettei tunnu mitenkään epäreilulta. Esim. Juuri 2 kk sitten olimme roomassa. Mies osti minulle synttärilahjaylltykseksi (ja itselleen) viikon loman siellä vaikka kaupunki on ollut minun haaveeni ja häntä ei juuri ole kiinnostanut sielä käydä. Mutta ihana loma oli ja mieskin tykkäsi vaikka oli lähinnä minua ajatellut valitessaan kaupunkia. Ikinä ei unohda mitään vuosipäiviä ja vähänaikaa sitten oli pyytänyt kutomaan työkaveriaan munulle villasukat (lempiväreistäni) kun oli huomannut kuinka loppuun käytettyjä villasukkani ovat enkä itse osaa niitä tehdä.

[QUOTE="jep";27909916]Varmasti mies ilahtuu. Jotenkin vaan huvittaa tämä suomalainen mentaliteetti. Nainen saa synnyttää kivulla vuorokauden, mies saa siitä hyvästä baari-illan. Äitiyspakkauksessa on äidille terveyssiteitä, isyyspakkauksessa on isälle viskiä.[/QUOTE]Mikä suomalainen menttaliteetti? Äitiyspakkaus on arvokas tarpeeseen suunniteltu lahja yhteiskunnalta, sellaisia ei kaikissa maissa edes ole. Eiköhän se ole enemmän puolisoiden tehtävä palkita toisensa sitten jollain muulla.

• Tykkää
Reactions: Katylina
Minulla mies, joka on vähän jäyhä luonteeltaan, mutta hän oli todella otettu kasaamastani isyyspakkauksesta.. Ja muisti kyllä mitkä vaatteet vauvalle oli siinä pakkauksessa. Mies sai oman pakkauksensa vasta synnytyksen jälkeen. Kerroin isyyspakkauksen kätköpaikan kun hän oli lähdössä kotiin huilaamaan. Oli kuulemma konjakki tehnyt hyvää kotiin saavuttua kesäaamun aikaisina tunteina terassilla. :) Tuli päivällä sitten kultaliikkeen kautta meitä katsomaan..

Uusimmat

Yhteistyössä