K
Kampsu
Vieras
Ajattelin antaa sen muutaman viikon kuluttua kun äitiysloma alkaa, mutta nyt mietin onko sittenkin tyhmä idea. Laatikkoon olen ostanut tarpeellisia/ puuttuvia vauvanhoito tuotteita sellaisilla kuvilla joista ajattelen mieheni pitävän ja teettänyt mm. Bodin hänen harrastukseensa liittyvillä kuvilla (koska valmiina ei saa), lisäksi on pikkupullo erittäin laadukasta viskiä (lapsen syntymän kunniaksi otettavaksi) mies siis pitää/ keräilee viskeistä, kahvia, korvatulppia, elokuva, josta minä en pidä mutta on mieheni suosikki (ajattelin, että voi katsoa vauvan kanssa), kylpyankka (osti kummipojalleenkin sellaisen muutamia vuosia sitten koska kaikilla lapsilla kuuluu kuulemma olla sellainen), iltasatukirja (sama kuin miehellä ollut lapsena mutta ko. Kirja hävinnyt johonkin). Olen aika paljon käyttänyt vaivaa etsiessäni tuotteita esim. Hänen lempijääkiekko joukkueensa logolla varustettu tuttipullo jne. Ja nuo mitä luettelin erikseen ovat ainoat "turhat" eli ei tarpeelliset tavarat.
Lapsi on esikoinen ja mies tykkää yllätyksistä/ lahjoista mutta nyt jotenkin tuntuu oliko sittenkin jotenkin "tyhmä teini idea". Lapsesta olemme haaveilleet pitkään, joten nyt tuntuu, että innostun kaikesta tyhmästäkin asiaan liittyvästä todella paljon. Miehessäni tosin samaa vikaa
Lapsi on esikoinen ja mies tykkää yllätyksistä/ lahjoista mutta nyt jotenkin tuntuu oliko sittenkin jotenkin "tyhmä teini idea". Lapsesta olemme haaveilleet pitkään, joten nyt tuntuu, että innostun kaikesta tyhmästäkin asiaan liittyvästä todella paljon. Miehessäni tosin samaa vikaa