Kerholaisten vanhemmat??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Menettekö kerhon kevätjuhlaan ja aiotteko viedä kerhotädille kukkasen tms. tai siis niin että lapsi saa viedä?

Itse tässä just mietin, että pitäis varmaan joku hankkia, kun on pojalla viiminen kerhopäivä huomenna, menee sitten eskariin.

viedäänkö se kukka kuitenkin vasta sinne kevätjuhlaan kirkkoon, eikä viimeisenä kerhopäivänä?

Ruukkukukka vai joku yksittäinen esim. lilja?

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Poika saa viedä tiistaina viimeseen kerhoon tädeille jotkut kesäkukat, syksyllä kanssa alkaa eskarin. Kevätkirkko meni meillä jo.

No meillä on huomenna viiminen kerhopäivä ja sunnuntaina kevätkirkko, eli vienkö kukkasen huomenna vai sunnuntaina kevätkirkkoon?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Poika saa viedä tiistaina viimeseen kerhoon tädeille jotkut kesäkukat, syksyllä kanssa alkaa eskarin. Kevätkirkko meni meillä jo.

No meillä on huomenna viiminen kerhopäivä ja sunnuntaina kevätkirkko, eli vienkö kukkasen huomenna vai sunnuntaina kevätkirkkoon?

vie kirkkoon.

Olipa hyvä muistutus, pitää hankkia. Mä (tai siis lapsi vie) vien viimeseen kerhoon, en oo varma nähdäänkö kirkossa. Mä ostin myös jouluna pienen muistamisen. Nyt mun poika lähtee hoitoon eikä siis enää koskaan mee kerhoon :'( .