Kerran lipsautettu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neitihöpö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Neitihöpö

Vieras
Hei!

Mulla on sellanen sattunut miehen kanssa (tästä on 2 vuotta) olimme tällöin siis kaksi vuotta nuorempia, nyt olemme 18 ja 20.
Pystyssä oli riita. Minä tapani mukaan aloitin vittuilun. Sanoin miehelle että palaan exäni luo ja vihjasin muutenkin exäni olleen parempi. No mies lähti huoneesta ja mumisi sanan huora. Huusin perään että :"Anteeksi mitä sanoit?" ja lähdin pakkaamaan kamojani. Hän tuli heti luokseni ja hätääntyi :"Ethän lähde, sä tiiät etten todellakaan tarkota, anna anteeks" no saatiin asia sitten sovittua, mutta hän on joutunut vielä 2 vuoden jälkeen pyytelemään anteeksi kun olen joskus nostanut asian esiin, jolloin hän on ruvennut selittämään :"voi miten saatoin sanoa niin, voi että oon ollu typerä, mut älä pelkää kulta en enään ikinä sano niin"

Rupesin miettimään että onko kohtuullista vaatia tälläisestä asiasta vielä kahden vuoden jälkeen nöyriä anteekspyyntöjä/katumuksen osoitusta kun hän ei ole enään ikinä toistanut tätä.
Olisiko ylipäätänsä teidän mielestä pitänyt jättää mies vai oliko hänen sanansa puolustusta joka on typerää mutta perjaatteessa oikeutettua?

Mielipiteet sallittuja :) en haluaisi syyllistää liikaa miestä mutten liina vähääkään.

minusta myös sinä olet se jonka pitäisi sanojaan anteeksi pyydellä ennemmin. ja hei haloo 2 vuotta sitten sanottuja asioita vieläkin kaivella,oisko aika antaa jo niiden olla?

V (vierailia) = et voisi unohtaa tätä mun tapausta? siis mähän ite alotin koko jutun sanomalla että mun exä on parempi ja palaan sen luo. onhan se nyt yhtä loukkaavaa?! :o ja mä en oo pyytäny anteeks kahden vuoden jälkeen toisinku mies, katuu ihan hirveesti ja se on kummiski vaan yks sana.
vai ootko v eri mieltä? jos nyt puhutaan tästä MUN tapauksesta.

mun mielestä te sanoitte molemmat silloin pari vuotta sitten typeresti. Sinä kehuit exääsi paremmaksi, ja mies sanoi sinua huoraksi. Vanhojen kaivelu on oikeesti tosi uuvuttavaa puuhaa ja olisiko jo aika luovuttaa sen suhteen?

Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
mun mielestä te sanoitte molemmat silloin pari vuotta sitten typeresti. Sinä kehuit exääsi paremmaksi, ja mies sanoi sinua huoraksi. Vanhojen kaivelu on oikeesti tosi uuvuttavaa puuhaa ja olisiko jo aika luovuttaa sen suhteen?

Peesi

mutta huomioikaa tosiaan että ollaan alettu seurustelemaan 13 vuotiaina ja tästä on 2 vuotta. Mä olin siis silloin kun tää tapahtu niin 16 ja poikaystävä 17 (täyttämässä 18) eli kypsyyttä on tullut. Voi perjaatteessa ajatella niinkin että asia nyt ei ole niin paha kun kyseessä ei ole aikuiset?

tuli vaa nii paha olo ku tuntuu että kaikki ajattelee mun miehen olevan sika ku se on mumissu 2 vuotta sitten noin kostoksi mun sanoille ja katuu sitä ja ei ikinä enään sanois niin.
Ettehän te ajattele sen olevan huono mies tän perusteella? eihän tää teko tee siitä huonoa/jätettävää miestä?

Alkuperäinen kirjoittaja neitihöpö:
tuli vaa nii paha olo ku tuntuu että kaikki ajattelee mun miehen olevan sika ku se on mumissu 2 vuotta sitten noin kostoksi mun sanoille ja katuu sitä ja ei ikinä enään sanois niin.
Ettehän te ajattele sen olevan huono mies tän perusteella? eihän tää teko tee siitä huonoa/jätettävää miestä?

Sun juttus tekee susta huonon, ei se huora-sana sun miehestä. Se oli ihan oikein.

mutta huomioikaa tosiaan että ollaan alettu seurustelemaan 13 vuotiaina ja tästä on 2 vuotta. Mä olin siis silloin kun tää tapahtu niin 16 ja poikaystävä 17 (täyttämässä 18) eli kypsyyttä on tullut.

Kuinka vanhana sulla se exä sitten oikein oli? :o

Onko tää se vauvamasu-tyyppi taas? :o :ashamed:

ahdistaa jos ihmiset ajattelevat :"sun ois pitäny jättää se sillon" jos te oisitte minä ja riidassa kehuneet exäänne paremmaksi ja sanoneet että palaatte exän luo ja miehenne on kostoksi mumissut (käveli samalla pois,oli siis selkä minuunpäin) kun ei kyennyt katsomaan silmiin ja sanomaan sen h sanan. olisitteko te eronneet?

mutta voiko mielestänne sanoa kumpi tässä on ollut se "pahempi"? mies vai minä?

Ei ollut fiksu veto kummaltakaan, mutta todella typerää sinulta edelleen nostaa asiaa esille ja syyllistää miestä, vaikket itse ollut yhtään sen fiksumpi alunperinkään.

ahdistaa jos ihmiset ajattelevat :"sun ois pitäny jättää se sillon" jos te oisitte minä ja riidassa kehuneet exäänne paremmaksi ja sanoneet että palaatte exän luo ja miehenne on kostoksi mumissut (käveli samalla pois,oli siis selkä minuunpäin) kun ei kyennyt katsomaan silmiin ja sanomaan sen h sanan. olisitteko te eronneet?

emme olis.

metsänpeitto: no "ex" ja "ex" se oli juuri ennen meidän juttua. ollaan oltu exän kans paljo jälkeenpäin tekemisissä. muru on tosi mustis siitä.
Mietin vaan että teinkö virheen ku annoin anteeks? oiskohan kukaa muu ees antanu..

metsänpeitto: no "ex" ja "ex" se oli juuri ennen meidän juttua. ollaan oltu exän kans paljo jälkeenpäin tekemisissä. muru on tosi mustis siitä.

:headwall:

Ei millään pahalla, mutta jossain vippaa jos kolmen vuoden jälkeen tilittää miehelleen, että ex oli paljon parempi... jos exän kanssa ollut joskus 13-vuotiaana. Voi elämä.

Yhteistyössä