Kerran lyö, aina lyö? (sepustus siitä, miten selvisi se, että mies on käynyt ex:äänsä käsiksi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hei hei, mikä takaa että ne lyömiset tuossa tarinassa ovat edes totta?

Jos mies on lyönyt edes kerran entistään kannattaa kaverisi olla hyvin hyvin varuillaan ja miettiä tarkkaan tulevaisuutta.

Mutta tarinahan voi olla täysin fiktiota, nainen ottanut läheisen mallikseen ja väritellyt juttuja kovasti saadakseen aikaan mielenkiintoisen jutun.

Yhden novellin perusteella ei ehkä kannta tuomita miestä. Vaan ehkä ennemminkin kysyä exältä pitääkö tässä mikään paikkansa.

Se että on yhteneväisyyksiä mieheen novellissa ei silti tarkoita että kaikki olisi faktaa.

Ehkä tältä exältä kysyminen kannattaisi näin ensialkuun. Toki jos mies edes kerran uhkaa niin peli on sillä selvä.

Mutta jonkun löydetyn novellin perusteella tuomita töysin....

Tuskin se´mieskään väkivaltaa hyväksyy, ei lyövät miehet yeensä hyväksy, vaan jostain syystä (aika usein syy on päihteet) ajautuvat arvojensa vastaiseen toimintaan, joka johtaa itseinhoon, joka taas johtaa arvojen vastaiseen toimintaan, koska eihän sitä nyt ainakaan voi myöntää olleensa väärässä!

Juurihan oli uutisissa, että 8 prosentilla (?) suomalaisista on geeni, joka aiheuttaa täysin järjetöntä aggressiivisuutta humalassa.

Mä tiedän yhden alkoholistin, joka on varmaan maailman kiltein ihminen eikä ikinä suutu mistään, mutta kerran kilahti ihan kunnolla: hakkasi koiralta pään irti lasten nähden, kun se oli purrut lasten uuden lelun rikki.

[QUOTE="vieras";22868930]Juurihan oli uutisissa, että 8 prosentilla (?) suomalaisista on geeni, joka aiheuttaa täysin järjetöntä aggressiivisuutta humalassa.

Mä tiedän yhden alkoholistin, joka on varmaan maailman kiltein ihminen eikä ikinä suutu mistään, mutta kerran kilahti ihan kunnolla: hakkasi koiralta pään irti lasten nähden, kun se oli purrut lasten uuden lelun rikki.[/QUOTE]

Niimpä, ja harva niistä silti hyväksyy tekojaan.
Taitaa aika moni tuntea noita maailman kilteimpiä juoppoja, jotka sit kerran...
Ja kun se vaan tahtoo mennä elämä semmoiseksi, jos päihteet on paljon kuvassa mukana, että kaikki on niin tuskaisia että lyö, ei vaan se joka käyttää päihteitä. (Itse olen hakanu sammuneen miehen päätä lattiaan ihan vaan silkaa turhautumista enemän kun kerran tai kaksi.)

Yhteistyössä