Kerranki piristävä lääkärikäynti selän takia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muuttanut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muuttanut

Vieras
Olen nyt potenu noin kaksi vuotta selkääni ja täälläkin joskus sitä voivotellu. Lääkärissä (tk) on sanottu viimesen vuoden sisällä että kerta röntgenkuvat on otettu ja niissä ei ollu mitään, niin ei julkisella sitten muuta tehdä.
Olempa sitten tarvittaessa käyny vaan reseptiä uusittaan särky- ja lihasrelaksanteille. Onhan nuita tullu kuurimaisesti aina popsittua enemmän ku huvittas. Välillä on pahempi aika ja välillä ei juurikaan oireita.

Huonona aikana on kädetkin kipeet, huippaa, puuduttaa käsiä ja ajalkoja. Ristiselkä TODELLA kipee, viimeksi sunnuntaina makasin lattialla ku vesi vaan valu silmistä mitää ei voinu ku niin sattu. Jalkoja en voinu nostaa ite ku sattu niin. Otin tehokkaampaa särkylääkettä ja siitä sit pikkuhiljaa pääs ylöski.

Tänää menin sit lääkäriin ku alkuviikolla sain ajan. Asenteeni oli et kokeillaan nyt viimesen kerran mitä julkisella sanovat ja sit menen seuraavaksi yksityiselle jos ei muu auta.

Tämä setähän otti heti onkeensa eikä sanaakaan enää fysiosta tai et lihakset parempaan kuntoon tai painosta. Nämä ei ole auttaneet tähän astikaan. Laitto lähetteen eteenpäin ja ihmetteli miksi ei ole magneettikuvia vielä otettu ja sano et nyt pitää kuvata sit koko selkä ei riitä ristiselkä enää.

Kyselin varovasti et millonhan vois sit sitä aikaa osotella et kui pitkät on jonot, niin sano että kuukaudessa hänen mielestä pitäs saaha et kiireenä laittaa. Kehu et olen kuulemma jaksanu ihmeen pitkään sinnitellä ja nyt pitää alkaa tapahtua! :)

Toivotaan nyt että siellä keskussairaalassakin on yhtä aktiivinen ja toimeksipaneva vastaanotto. Niin ja että aika tulis sitten reippaasti niinku lekuri lupaili. Mä olen niin väsyny siihen väheksyntään ja ulosheittomeininkiin!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyvä että oli sulla nyt kunnon lääkäri. Veli sai juuri 1 lähetteen selkäleikkaukseen. Taitaa sulla olla sama vaiva kuin hällä.

Mikä hänellä on ?

Mulla näyttäs että vikaa saattaa olla sekä selässä että rannekanavissa.

Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyvä että oli sulla nyt kunnon lääkäri. Veli sai juuri 1 lähetteen selkäleikkaukseen. Taitaa sulla olla sama vaiva kuin hällä.

Mikä hänellä on ?

Mulla näyttäs että vikaa saattaa olla sekä selässä että rannekanavissa.

Hänellä on välilevypullistuma.

Yhteistyössä