kerro jotain mukavaa tästäkin päivästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satu86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

satu86

Vieras
Tuntuu että joku on täällä sotajalalla liikenteessä, tai miten lie tuo sanotaan :laugh:

meillä on päivä mennyt hyvin, odotetaan miestä kotiin vaikka tuskin se ennen yhdeksää tulee!

tytär tuli äsken vaihtaa neniä mun kanssa, ekaa kertaa! oli niin ihana ja suloinen. Tyttö ei ole kiukutellu tänään yhtään, hiukan on "pimppi" punainen ja sitä hiukan itki kun rasvaa laitoin. oli muuten aika pahan näköinen :(

Taisin kyl mennä asian ohi, eihän tuo ollut iloinen asia! :laugh: eikä kyllä näytä kovin moni muukaan asia olevan tässä mun jutussa.. nuori ei osaa eritellä iloisia asioita :D

Tyttö leikkii omassa huoneessaan niin ihanasti =) harvoin se tuolla kauaa yksin viihtyy mut nyt näyttää olevan hyvät leikit!

Jee, menkat ei oo viel alkanu vaikka tänään pitäis alkaa. testasin negan, mut olen nyt sillä mielellä ettei ne ala ja "hormoonipitoisuus" on viel niin pieni että siksi näytti negaa!

mitäs hauskaa teidän lapset on tänään temmeltäneet?

mä tässä odottelen et sauna lämpiää, naputtelen koneella ja katselen kun lapset leikkii tos pihassa. sit iltapalks laitetaan hornetteja :p tänään ollut suht rauhallinen päivä, mutta huominen jo jännittää.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä tässä odottelen et sauna lämpiää, naputtelen koneella ja katselen kun lapset leikkii tos pihassa. sit iltapalks laitetaan hornetteja :p tänään ollut suht rauhallinen päivä, mutta huominen jo jännittää.

nams :p tahtoo myös hornetteja :D juu huominen on aina erilainen, kait :snotty:

On ollut kiva työpäivä,sattumalta käynyt moni kaveri moikkaamassa ja asiakkaita on riittänyt:)

Mun poitsulit kävelee juuri kotiinpäin iltapäiväkerhosta ja itsekkin pääsen nyt puolelta töistä.Jotain tahtoisin leipoa,mutta mitä?

toivon vielä että pojat olis kanssa hyvällä päällä!

Ai niin,olen nyt toista päivää ilman tupakkaa,ja aika keposesti mennyt:)

=) kiva aloitus! Ensinnäkin meillä on tänään 3v. hääpäivä, joten saa onnitella ;)! Huomenna esikoinen täyttää 2v. Leivoin tuossa just jauheliha-sienipiirakan. Tänään olen ollut super ahkera. (ainakin omasta mielestä). Lisäksi olen tehnyt sunnuntaina poimituista puolukoista hyytelöä ja yrittänyt pestä vähän ikkunoitakin. Mutta kerronpas teille kuitenkin että minulla oli 2h hoitaja täällä joka kävi lasten kanssa puistossa niin sain rauhassa touhuta.

Alkuperäinen kirjoittaja satu86:

nams :p tahtoo myös hornetteja :D juu huominen on aina erilainen, kait :snotty:

meil lapset menee huomenna mummolaansa tapaan isäänsä yli neljän kk tauon jälkeen. pelottaa ja jännittää et miten sujuu ja miten käy jatkon.

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
On ollut kiva työpäivä,sattumalta käynyt moni kaveri moikkaamassa ja asiakkaita on riittänyt:)

Mun poitsulit kävelee juuri kotiinpäin iltapäiväkerhosta ja itsekkin pääsen nyt puolelta töistä.Jotain tahtoisin leipoa,mutta mitä?

hyvä hyvä :) minä kanssa ollut ilman tupakkaa 6 päivää :D

Noo, kivaa oli se, että isä soitti jotta olis 10 litraa puolukoita tarjolla, otanko. No totta hiidessä otin ja teen sitä puolukkamehua viinihapon avulla =) Vähemmän kivaa on ollu se, että kummallakin pojalla känkkispäivä ja tarhassa oli ollu vähän hankalaa väsymyksen takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Noo, kivaa oli se, että isä soitti jotta olis 10 litraa puolukoita tarjolla, otanko. No totta hiidessä otin ja teen sitä puolukkamehua viinihapon avulla =) Vähemmän kivaa on ollu se, että kummallakin pojalla känkkispäivä ja tarhassa oli ollu vähän hankalaa väsymyksen takia.

ja vispipuuroa sais :p

Mä tai tää palsta sekoo :D
Eli mies on ollut savuitta 1vko ja 1pvä, poika on melkein parantunu nuhasta, joten päästään katsoon viikon ikäistä vauvelia loppuviikosta. =)

Mulla on tänään menny pääkipu ohi buranalla, eilen ei menny on poskionteluntulehdus. Nakkikeitto oli tosi hyvää! Ihanaa että saan huomenna nukkua pidempään ja parannella itteeni kaikessa rauhassa, ku lapsi on koulussa :xmas:

HYVÄ ME

:D

HYVÄ ME

:D

:D niinpä

Mies lähetti tekstarin (olin töissä) et hän hakee pojan tarhasta ja menevät anoppilaan. Ihanaa, oon 2 yötä valvonu kun poika yskinyt ja yökkiny. Vaihtanu lakanoita ja menny aamulla aikaisin töihin.

Hiusväri odottais jos viittis tästä reipastua ja lätkästä värin päähän :D

Alkuperäinen kirjoittaja edith75:
Käytiin tossa äsken synttäreillä, oli oikein mukavat pirskeet. Sieltä kotiuduttuamme esikko alkoi valittaa että palelee, kuumetta 38.8.

Toivottavasti paranee pian :)

Sitä toivon minäkin. On vaan sen verran korkea kuume, että tuskin paranee päivässä. Tässä voi hyvin mennä loppuviikko leikkiessä hoitajaa!!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:

ja vispipuuroa sais :p

Juu sais joo, mutta en itteni takia jaksa väsätä vaikka herkkua onkin. Muut ei meillä siihen koske, ei vaikka kuinka panis sokeria ja vatkais :/ No ei muuten mihinkään muuhunkaan puolukkajuttuun itseasiassa (hilloon, mehuun, marmelaadiin).

Lapset alkavat olla jo parantuneet flunssasta, itsellänikään ei enää ole kuumetta, alkaa olla siis tämänkertainen kulkutauti voitonpuolella. =) Vaikka ollaan oltu koko päivä sisällä (kun isukki kohta tulee saa viedä lapsukaiset hetkeksi pihalle, itse en vielä tohdi), on ollut kaikin puolin mukava päivä. Ei kiukuttelua tai muutakaan.

Olen saanut huikean hienoja ideoita päähäni koskien asuntomme sisustusta, ja kunhan olen vielä hiukan paremmassa kunnossa, laitan töpinäksi.